ارائه آپشن سمند سورن پلاس + قیمت


به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، سمند سورن پلاس یکی از جدیدترین خودروهای موجود در سبد محصولات ایران خودرو است.

مشخصات فنی سمند سورن پلاس به همراه ابعاد کابین و سایز صندوق عقب این خودرو حکایت از مناسب بودن این خودرو برای خانواده های 4 تا 5 نفره دارد.

سمند سورن پلاس مدل جدید از جنبه های مختلف از جمله مشخصات فنی، میزان آلایندگی، مصرف سوخت ترکیبی، مشخصات ظاهری و … می تواند توجه طیف وسیعی از خریداران خودرو را به خود جلب کند.

مشخصات ظاهری سمند سورن پلاس

سمند سورن پلاس علاوه بر راحتی مدل های قبلی به تجهیزات جدیدتری مانند کروز کنترل و کامپیوتر سفری مجهز شده است. از مهم ترین تجهیزات رفاهی و ایمنی مشترک با سمند سورن استاندارد می توان به سنسور فاصله عقب، سیستم ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، چراغ های مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، فرمان اشاره کرد. دکمه های کنترل، سیستم صوتی با شش بلندگو، خروجی ساب ووفر، هندزفری، بلوتوث و دو ایربگ برای راننده و سرنشین.

همچنین تهویه مطبوع اتوماتیک به علاوه دریچه هوای عقب، صندلی راننده برقی در 6 جهت، صندلی برقی سرنشین 4 جهته، روکش پارچه ای صندلی، تزئینات داخلی مشکی، دسترسی به صندوق عقب از داخل کابین، آینه های جانبی برقی تاشو و مجهز به گرمکن، شیشه های خورشیدی ، شیشه ضد بلوک از دیگر ویژگی های این خودرو است.

قیمت بازار

ایران خودرو در زمستان 2018 مدل جدیدی از سمند سورن را معرفی کرد و نام آن را «سورن پلاس» گذاشت. تولید خودروی جدید از تابستان 1397 آغاز شد و در لیست پیش فروش ایران خودرو قرار گرفت. افرادی که اسامی آنها در قرعه کشی طرح پیش فروش انتخاب شده بودند اولین دسته از سورن پلاس را در پاییز 1397 دریافت کردند و از آن زمان تاکنون سمند فیس لیفت جدید با مهلت تحویل سه ماهه و یک ساله در طرح های فروش ایران خودرو موجود است.

بیشتر بخوانید  تغییر تاریخ اعزام به خدمت مشمولان خدمت سربازی

قیمت وسیله نقلیه شامل مدل های 99 و 1400 سورن پلاس در رده قیمتی 300 میلیون تومان در بازار است که 40 تا 50 میلیون تومان از مدل ELKS گرانتر است.

<п>اعلامیه گزینه سمند سورن پلاس + قیمت را ارائه می دهد اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید