ادامه کاهش رکورد تاج در سیستان و بلوچستان / مرگ 32 نفر – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



سید محمد هاشمی شهری در گفتگو من می گویم ج گزارشگر بیشتر، گزارش داد: با اعلام نتایج نهایی آزمایشات انجام شده ، تا صبح امروز 66 هزار و 154 نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس آلوده شده اند. ویروس کرونا آنها آلوده هستند.

وی ادامه داد: از مجموع بیماران مثبت آزمایشگاهی ، 1771 نفر از هموطنان عزیز با وجود دریافت خدمات پزشکی جان خود را از دست دادند که از این تعداد 32 میلیون هموطن در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

زاهدان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، افزود: “همانطور که در بالا اعلام شد ، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت است و تائیدیه این یک آزمایشگاه است و برخی از بیمارانی که علائم دارند با تشخیص بالینی توسط پزشکان متخصص درمان و مراقبت می شوند.

وی گفت: در حال حاضر 410 بیمار مبتلا به آن هستند ویروس کرونا و 759 بیمار مبتلا به بیماریهای حاد تنفسی در استانهای سیستان و بلوچستان بستری شدند که بیشترین تعداد آنها وابسته به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودند.

وی گفت: “تنها راه مقابله با ویروس جهش یافته انجام این کار است.” ویروس کرونا، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در جلسات و دوره ها.

بیشتر بخوانید  طلا و سکه گران شد/ پیش بینی بازار طلا فردا 24 بهمن

دیدگاهتان را بنویسید