ادامه محدودیت های سفر ایرانیان به ایالات متحده


ایرانی ها به آمریکا سفر می کنند

MeetNews رویترز روز دوشنبه گزارش داد ، کاخ سفید روز دوشنبه تأیید کرد که ایالات متحده محدودیت سفر را به دلیل نگرانی در مورد شیوع ویروس بسیار مسری Delta Covid-19 و افزایش تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونر قلب ، محدود می کند. سفرهای کشورهای مختلف از جمله ایران را لغو نمی کند.

این تصمیم که اولین بار توسط رویترز گزارش شد ، پس از نشست کاخ سفید در روز جمعه صادر شد. این بدان معناست که محدودیت های طولانی مدت که مانع سفر تعداد زیادی از مردم جهان به ایالات متحده از سال 2020 شده است ، در کوتاه مدت برداشته نخواهد شد.

سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت: “با توجه به وضعیتی که امروز در آن قرار داریم و با وجود کشور دلتا ، محدودیت های فعلی سفر را در این وضعیت حفظ خواهیم کرد.”

در حال حاضر ایالات متحده بسیاری از افراد غیر آمریکایی را به این کشور ممنوع کرده است ، در 14 روز گذشته 26 کشور شینگن اروپایی در انگلیس بدون کنترل مرزهای داخلی از جمله ایرلند ، چین ، هند ، آفریقا ، ایران و برزیل.

محدودیت های سفر اضطراری برای اولین بار توسط ایالات متحده در ژانویه 2020 اعمال شد تا از شیوع ویروس کرونا علیه چین جلوگیری کند. از آن زمان ، کشورهای دیگر به این محدودیت ها پیوستند ، اخیراً هند ، که از ماه مه تحت محدودیت هایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید  دور بعدی مذاکرات صلح اوکراین و روسیه در مرز بلاروس و لهستان

دیدگاهتان را بنویسید