مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ادامه رفتار نژادپرستانه در آلمان؛ حمله به یک خانواده ترک

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش گروه بین الملل گروه اخبار فارس ، علیرغم ادعاهای مقامات دولتی آلمان گفته می شود که دوران رفتار نژادپرستانه در این کشور در حال پایان است ، اما هنوز حملاتی وجود دارد که آسیب های زیادی به غیر آلمانی ها در این کشور وارد می کند.

منابعی در پلیس آلمان دوشنبه شب درباره بروز حمله نژادپرستانه علیه خانواده گزارش های ترکان ساکن شهر لوبک.

به گزارش خبرگزاری “آناتولیبر اساس بیانیه اداره پلیس لوبک ، اختلاف نژادپرستانه بین یک زوج آلمانی و یک خانواده چهار نفره ترک در شهر در تاریخ 3 ژوئیه آغاز شد.

در جریان این درگیری ، یک آلمانی 51 ساله با گاز اشک آور به سمت یک خانواده ترک شلیک کرد و پدر و دو کودک 4 و 8 ساله خود را به شدت مجروح کرد.

براساس این گزارش ، سپس خانواده ترک برای معالجه به آنجا رفتند خط كش آنها را به بیمارستانی در لوبک منتقل کردند.

به گفته آناتولی ، پلیس شهر می گوید این زوج آلمانی که به خانواده ترک حمله کردند سلاح های غیرقانونی از جمله گاز اشک آور حمل می کردند.

علی رغم نقل مکان زوج آلمانی به اداره پلیس لوبک ، دقایقی بعد به بهانه اینکه دلیلی برای بازداشت آنها وجود ندارد ، آزاد شدند.

با این حال ، پلیس آلمان اذعان داشت که نشانه های نژادپرستی در این حمله وجود دارد.

آلمان با بیش از 80 میلیون نفر جمعیت ، بعد از فرانسه دومین جمعیت مسلمان در اروپای غربی را دارد. از 4.7 میلیون مسلمان این کشور ، سه میلیون نفر اصالت ترکی دارند. در سالهای اخیر ، نژادپرستی و اسلام هراسی در کشور افزایش یافته است ، که با تبلیغات گروههای نئونازی و راست افراطی EDF تقویت می شود.

بیشتر بخوانید  الجزایر سفیری را از مراکش احضار می کند

اخیراً منابع خبری گزارش داده اند كه پیام های توهین آمیز علیه مسلمانان بر روی دیوار یك باشگاه ورزشی در یكی از شهرهای آلمان نصب شده است. (اطلاعات بیشتر)

انتهای پیام / متر


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *