ادامه رفتارهای عجیب علیرضا دبیر



آنچه دیگران می خوانند:


منشی علیرضا چهارم شهریور 1356 در تهران به دنیا آمد. منشی علیرضا وی دکترای خود را در رشته مدیریت منابع انسانی از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده است.علیرضا دبیر هم اکنون رئیس انجمن کشتی است. علیرضا دبیر اخیراً حواشی زیادی ایجاد کرده است.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با مربیگری پیمان درسکار در اردوی تدارکاتی مسابقات جهانی بلگراد به سر می برد و محمدحسین پویانفر بانوی سرشناس کشورمان راهی اردوی آنها شد تا حوصله الهی را به این افراد شایسته تقدیم کند. کشور ما وی همچنین از انجمن کشتی بازدید کرد و با علیرضا دبیر رئیس انجمن گفت و گو کرد.

منشی علیرضا

محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد رفت و با ملی پوشان به گفتگو پرداخت. وی همچنین از انجمن کشتی بازدید کرد و با علیرضا دبیر رئیس انجمن گفت و گو کرد.

تیم کشتی آزاد کشورمان با مربیگری پژمان دوسکار در اردوی تدارکاتی برای حضور در مسابقات جهانی بلگراد به سر می برد و پوجانفر راهی اردوی آنها شد تا حوصله الهی را به این مردم سرافراز کشورمان تقدیم کند.

وی در این بازدید به قایقران اردوی ملی که مزین به نام شهید مصطفی صدرزاده است رفت و با ملی پوشان از جمله کامران قاسم پور مجروح روزهای اخیر گفتگو کرد.

مسخره بازی

بیشتر بخوانید  جشن تولد همسر سام درخشانی


دیدگاهتان را بنویسید