ادامه باد / باران شدید در بیش از 10 استان کشور



کبرا رفیعی در مورد آخرین شرایط جوی چند روز آینده اظهار داشت: طی 5 روز آینده در نیمه جنوبی سیستان بلوچستان ، نیمه جنوبی فارس ، مناطقی از کرمان و هرمزگان در بعد از ظهر و اوایل عصر ، رعد و برق و شدید و باد موقت ظاهر می شود. همین شرایط آب و هوایی در روزهای پنجشنبه و جمعه برای مناطقی از اصفهان به ویژه در نواحی شرقی این استان و همچنین استان یزد پیش بینی شده است.

وی افزود: طی 3 روز آینده پیش بینی می کنیم در استان های ساحلی دریای خزر ، آذربایجان غربی و شرقی ، اردبیل ، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های قزوین ، البرز ، تهران و سمنان که گاهی همراه با رگبار و رعد و برق باد. “

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه برای مناطقی از خراسان رضوی در روزهای پنجشنبه و جمعه برای مناطق غربی این استان و همچنین شرق سمنان شرایط جوی مشابه پیش بینی شده است ، ادامه داد: امروز در مناطقی از قزوین ، کوم ، مرکزی ، جنوب استانهای تهران و سمنان. در روزهای پنجشنبه و جمعه در خوزستان و همچنین برای 5 روز آینده در قسمت شمالی سیستان بلوچستان ، منطقه زابل ، طی ساعاتی وزش باد شدید و بالا آمدن گرد و غبار پدیده غالب است.

رفیعی گفت: آبهای دریای خزر ، خلیج فارس و دریای عمان و به ویژه در شرق این دریا طی 5 روز آینده متناوب خواهد بود. وی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری و در چند ساعت پیش بینی می شود این وزش باد پیش بینی می شود و حداکثر دمای امروز پایتخت 37 درجه بالای صفر و کمترین دما این شهر به 24 درجه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  غیر حضوری از بانک ملی 300 میلیون تومان وام بگیرید+ لینک

۴۷۲۳۷

دیدگاهتان را بنویسید