مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اداعای عجیب شیلا خداداد از همسرش | شیلا خداداد شوهرش را شوکه کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون ایران در 23 آبان 1359 در تهران به دنیا آمد. شیلا خداداد
فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه آزاد. شیلا خداداد او متاهل و دارای دو فرزند است. شیلا خداداد به دلیل تورم و عدم ثبات اقتصادی ایران را به مقصد امارات و دبی ترک کرد و چند سالی است که در آنجا زندگی می کند. جدیدترین اثر هنری خانم خداداد سریال هیولاهای مهران مدیری است. شیلا خداداد بازیگر زن ایرانی در برنامه ای از عصبانیت و خونسردی همسرش در بحث هایشان ابراز کرد.

زندگینامه، خاطرات:

شیلا خداداد در چهاردهم آبان 1359 در خانواده ای کوچک در شهر تهران به دنیا آمد. تحصیلات خود را با موفقیت به پایان رساند و در سال 1354 وارد دبیرستان شد. او در دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد و در سال 1357 با معدل 17 فارغ التحصیل شد و وارد دانشگاه شد. رشته فیزیک مهندسی دانشگاه را انتخاب کرد و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

او همچنین در زمینه موسیقی فعال است و در چندین گروه موسیقی فعالیت می کند. ورزش مورد علاقه اش فوتبال و والیبال و تیم مورد علاقه اش استقلال است.

شیلا خداداد

عروسی شیلا خداداد

این بازیگر و «فرزین سرکارات» چند سالی است که با هم زندگی می کنند و حاصل ازدواجشان «سامیار و ساتین» است.

بیشتر بخوانید  قیمت پژو پارس پرواز کرد + جدول

شیلا کدداد که به گفته خودش در دوران اوج فعالیت حرفه ای مجذوب بازیگری شده بود، در ابتدای زندگی مشترک تصمیم گرفت از این حرفه فاصله بگیرد و بیشتر وقت خود را در خانه بگذراند. و با شوهرش

شیلا خداداد می گوید هیچ وقت وسوسه جراحی زیبایی نشدم. شیلا خداداد: برخی از دوستانم به من می گویند که حالا که با جراح صورت ازدواج کرده اید، خیالتان راحت است و هر زمان که بخواهید می توانید چهره خود را برای تغییر به همسرتان بسپارید، در حالی که اینطور نیست. قبل از ازدواج علاقه ای به جراحی زیبایی نداشتم و معتقدم که صورت طبیعی خیلی زیباتر است و جالب اینکه همسرم هم همین نظر را دارد و مرا تشویق به جراحی زیبایی نمی کند.

با اینکه می گوید: به دلیل شغل همسرش معمولاً در مطب، بیمارستان، دانشگاه است، اما معتقد است که اگر می خواست بازیگر شود و شب کار می کرد، نمی توانست زندگی کند. برای پرداخت مشترک شوید. به خصوص که می خواست به زودی مادر شود.

شیلا خداداد

شیلا کدداد اصالتا مهابادی بود و با بازی در سریال مسافری از هندوستان با ایرج نوذری در نقش اول وارد سینما شد و در بیست فیلم بازی کرد. فرزند او در آمریکا متولد شده و دارای پاسپورت آمریکایی است. او بارها به آمریکا سفر کرده است و سابقه دارد که یک بار در سال 1994 به دلیل ارتباط با امیر قسمی و شبهیز مورد بازجویی قرار گرفته است.

سبک زندگی مجلل او مانند نیوشا دیگمی، سحر قریشی و بهاره رهنما همواره مورد توجه رسانه ها بوده است. حملاتی که او علیه ساشا سبحانی آقازاده، دکتر محمد سبحانی، سفیر سابق ایران در ونزوئلا و مکزیک انجام داد، جنبه های مهم تری از زندگی او را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید  بررسی رتبه مصرف پلاستیک در ایران نسبت به سایر کشورها

در سپتامبر 2017، او پستی در اینستا منتشر کرد که در آن جزئیاتی از رد پیشنهاد بازی در یک فیلم آمریکایی علیرغم میل درونی‌اش منتشر کرد. شیلا خداداد نیز مانند پرویز پرستویی و مهناز افشار یکی از فیلمبردارانی بود که دعوت رئیس جمهور سابق به افطاری ماه مبارک رمضان 1396 را نپذیرفت.

اما با وجود تمایل او به حمایت از نیازمندان، سبک زندگی مجلل او با انتقاد طرفدارانش مواجه شده است. شیلا خداداد یکی از هنرمندان سینمای ایران است که در اینستاگرام بسیار فعال بوده و در چهار سال اخیر بیش از 370 عکس در اینستاگرام بارگذاری کرده و نزدیک به 900 هزار فالوور دارد.

شیلا خداداد

شیلا خداداد در سال 94 مقابل دوربین رضا رشیدپور مجری جنجالی برنامه آپارات قرار گرفت و به سوالات همیشه جذاب و جالب این مجری توانمند پاسخ داد. یکی از مهم ترین سوالاتی که رسانه ها به ویژه رشیدپور از افراد سرشناس سینمای ایران می پرسند، سفرهای مکرر این افراد به خارج از کشور است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اغلب به ایالات متحده آمریکا سفر می کند، گفت: برای گشت و گذار به این کشور سفر می کند و علاقه ای به زندگی در کشور ندارد. البته پدر شیلا خداداد مدت زیادی است که در این کشور زندگی می کند و یکی از دلایل سفرهای مکرر او به این کشور دیدار با پدرش است.


بیشتر بخوانید  اگر این نشانه ها را دارید، عشقتان سمی است

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *