ادارات و مدارس این استان ها فردا ۲۴ دی ماه تعطیل است


به گزارش سایت طلا، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس برخی استان‌های کشور فردا شنبه ۲۳ دی ماه تعطیل یا غیرحضوری شدند.

افزایش بارش نعمت الهی برف در تعدادی از استان‌های کشور طی روزهای اخیر و چند روز آینده موجب برودت هوا و افت فشار گاز در این استان‌ها شده است. بدین سبب بر اساس تصمیم استانداری ها، برای صرفه جویی در مصرف گاز برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها و مدارس در طی روزهای آینده تعطیل شدند.

برخی ادارات و مراکز آموزشی کشور فردا تعطیل شدند که فهرست این استان‌ها در زیر آمده است:

مراکز آموزشی قم فردا و پس‌فردا مجازی شد

استانداری قم اعلام کرد باتوجه به برودت هوا و به‌منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی به‌صورت غیرحضوری است.

تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی خراسان جنوبی تمدید شد

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی؛ تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه ۲۵ دی‌ ماه تمدید شد.

روابط عمومی فرمانداری زابل اعلام کرد با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده و تصمیمات اتخاذ شده ستاد مدیریت بحران شهرستان زابل، روز شنبه مورخ ۲۴ دی‌ماه تمام دستگاه‌های اجرایی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و بانک‌های پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک،هامون، هیرمند و نیمروز به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان تعطیل اعلام شده است.

بیشتر بخوانید  خبر خوش برای بازنشستگان دولتی

همچنین با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده، مدارس پیش دبستانی و دبستان در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل است.

ادارات و مدارس خراسان شمالی شنبه و یکشنبه تعطیل شد

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت :با دستور استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت مجدد شدید دما کلیه فعالیت ادارات شنبه و یک شنبه دور کاری می‌شود.

ولیان گفت: فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفاً حوزه‌های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است و امتحانات دانشگاه‌ها نیز به هفته اول بهمن ماه موکول می‌شود

ادارات البرز روز شنبه تعطیل اعلام شد

استانداری البرز: تمام ادارات و بانک‌های البرز (به جز شعب کشیک) روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان مجازی شد

مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.

در این راستا شروع فعالیت ادارات در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو ۸:۳۰ دقیقه و پایان آن ۱۲:۳۰ دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم.های گرمایشی و موتورخانه‌ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام کنند.

در حال تکمیل…


دیدگاهتان را بنویسید