ادارات خدمات برای حمایت از تولید در شرایط بحرانی – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، رضا حاجی پور که بعد از ظهر روز چهارشنبه به همراه رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران از جمله روسای واحدهای تولیدی در شهر صنعتی امامزاده عبدالله آمل بود ، گفت که انتظار می رود مدیران تأمین اجتماعی نیز مالیات بگیرند و امور مالی یک وضعیت مشابه ، حداقل در ماه های ژوئیه و آگوست ، زمانی که به دلیل وقفه های برنامه ریزی نشده و حتی خسارت عمده به تعدادی از واحدها ، به طور غیر ارادی وضعیت تولید کاهش یافت ، همکاری لازم را دارد.

ضعف آشکار مدیریتی در کسوف

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما با منابع خدادادی فراوان و ارزشمند علی رغم همه فشارها و تحریم های اقتصادی ، نباید در قطعی برق و قطعی گاز در واحدهای تولیدی شرکت کند ، باید تشخیص دهد که اخیر وقفه در کشور متأسفانه به دلیل ضعف حاکمیت به دلیل کمبود آینده نگری در سال سلام قبلاً اینگونه بود که گرما به طور عمدی یا ناخواسته باعث شکایت شدید در روزهای اخیر شده بود.

حاجی پور گفت که متأسفانه دولت فعلی دلیل این بی تدبیری است ، زیرا طبق برنامه توسعه کشور باید زیرساخت های لازم برای ایجاد نیروگاه های جدید و جایگزین ایجاد شود. در کشور عنوان شد که تولیدکنندگان ما تحت تحریم های شدید مواد اولیه را تأمین می کنند و تلفن من بلافاصله متصل می شود. آن به شرح زیر است یک عدد تولید کنید از آنها در خسوف هایی که طی بیش از 6 تا 13 ساعت میلیاردها خسارت به بار آورده است ، چه خسارتی باید وارد کنیم!

بیشتر بخوانید  مهلت ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان افزایش یافت

وی افزود: رهبران کشور انتظار می رود در آن شرایط حساس ارائه شده توسط تولید کنندگان ما درند سالهای گذشته و تحریم ها کشور در یک ردیف در خط مقدم تولیدات اقتصادی پیشگامان و حتی صادرات محور بودند ، بگذارید ما از آنها قدردانی کنیم و در بحران کنونی برای حمایت کامل از آنها حمایت کنیم ، نه در پشت این بحران ها.

تصمیمات حمایتی باید در جلسات استانی گرفته شود

نماینده مردم شهر آمل در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر با اشاره به اینکه البته از مدیران انتظار می رود که از قبل با آسیب شناسی مناسب کار کنند و برنامه طراحی شده اوسولی کمبود را اعلام کرد و برای رفع آن اقدام کرد ، وی گفت ، اکنون در شهر آمل ، در اوج مصرف حدود 100 تا 150 مگاوات ، با کمبود برق روبرو هستیم که باید از این پس برنامه ریزی شود. طراحی شده سلام به درستی انجام شده

حاجی تورتصریح من این کار را کردم مدیران واحدهای تولیدی راستی خسارت ایجاد شده از سکوت آره زمان پرداخت کمک های بانکی یا کمک های اجتماعی و تأمین اجتماعی است هر ماه جاری یا ماه آینده در آینده نزدیک باید شرایطی فراهم شود تا تقاضای معقول آنها در جلسات استانی مطرح شود و تصمیمات صحیح و حمایتی اتخاذ شود تا شرایط تولید به رکود منتقل شود. وتعطیلی نرسند.

و در حین اکنون او از تولیدکنندگان و صنعتگران شهر آمل تشکر می کند که در سالهای اخیر تحریمهای کشور با تمام مشکلات در برابر کشور و سیستم مقاومت کرده اند.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید انواع پراید صفر کیلومتر اعلام شد+ جدول

دیدگاهتان را بنویسید