ادارات این استان روزهای پنجشنبه تا 24 شهریور تعطیل هستند



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: تمامی ادارات استان کرمان از 15 مرداد لغایت 24 شهریور به مدت 6 هفته در روزهای پنجشنبه تعطیل هستند.

علی بیگ زاده معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری کرمان با بیان اینکه فعالیت کلیه ادارات استان کرمان در روزهای پنج شنبه از 15 مرداد لغایت 24 شهریور به مدت 6 هفته تعطیل است، اظهار داشت: ساعات کاری ادارات از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 20 ادامه خواهد داشت. 7:00 صبح تا 10:00 صبح، 1:30 بعد از ظهر

وی تصریح کرد: بیمارستان ها، مراکز امدادی، بهداشت و درمان، بخش های عملیاتی و شیفتی، اورژانس، آتش نشانی و خدمات کمکی و بانک ها طبق روال جاری خدمات ارائه می کنند.

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری کرمان گفت: بر اساس این تصمیم بالاترین مقام در هر دستگاه اجرایی باید برای جبران کاهش ساعات کاری کارکنان دورکاری آن دستگاه در طول هفته برنامه ریزی کند.

بیگ زاده گفت: این تصمیم بر اساس افزایش دما در استان و به منظور صرفه جویی در مصرف برق و پایداری شبکه در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی بر اساس تصویب نامه هیات وزیران و در ارتباط با درخواست اتخاذ شده است. شرکت سهامی برق منطقه ای کرمان و بر اساس مصوبه شوراهای ذیصلاح و موافقت استاندار کرمان به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت دستگاه های قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی بر اساس مقررات مربوطه است.

بیشتر بخوانید  آلمان در حال مذاکره با 3 کشور از جمله ایران برای خرید نفت است‌

دیدگاهتان را بنویسید