اخطار وخیم شدن وضعیت دو زندانی فلسطینی در نتیجه اعتصاب غذا


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری بین المللی ، منابع فلسطینی می گویند زندانیان بسام الجبار و میکداد الکواسیمی در اعتراض به بازداشت اداری (بازداشت بدون محاکمه) بازداشت شدند. اعتصاب غذا آنها حتی از نوشیدن آب امتناع می کنند.

بسام الجبر ، ساکن کالکیلیا ، در اعتراض به بازداشت اداری خود در زندان های اسرائیل برای هجدهمین روز متوالی در اعتصاب غذا به سر می برد و از هفته دوم اعتصاب غذای خود از نوشیدن آب خودداری کرده است.

وی حدود یک ماه پیش در مقابل منزل خود در شهر کتنا ، شمال غربی قدس اشغالی دستگیر شد و به مدت شش ماه در بازداشت اداری (بدون محاکمه) قرار داشت.

وكیل جبر گفت كه وضعیت وی وخیم است زیرا وی از نوشیدن مایعات امتناع ورزید.

با توجه به شبکه رسانه، مقداد القواسیمی از هکرون نیز در اعتراض به بازداشت اداری خود برای سومین روز متوالی اعتصاب غذا کرد.

الغضنفر ابوعطوان ، زندانی فلسطینی دیگر که 65 روز در اعتصاب غذا به سر می برد ، پنجشنبه گذشته پس از به زانو درآوردن رژیم صهیونیستی بر خلاف میل خود ، اعتصاب خود را پایان داد.

رژیم صهیونیستی پس از هشدارهای مکرر فلسطینی ها و نهادهای حقوقی بین المللی درباره وخیم تر شدن این زندانی فلسطینی ، دستور پایان بازداشت اداری وی و آزادی وی را صادر کرد.

انتهای پیام / متر


بیشتر بخوانید  در تل آویو جایی برای طبقه متوسط ​​وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید