اخشابی: من موسیقی را با سنتور خودم شروع کردم / آهنگ های جدیدم سخت است


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون آژانس فارس ، مجید احشابی ، خواننده ، آهنگساز و نوازنده خوب کشورمان مهمان برنامه صباهنگ رادیو صبا شدند.

در پاسخ به مهبد کانت ، مجری برنامه ، در مورد اینکه چگونه همزمان توانستید خواننده ، نوازنده و آهنگساز شوید ، نوشتم:

وی در پاسخ به این سال که موسیقی را از کجا شروع کردید ، گفت: “او به عنوان یک کودک میهمان یکی از دوستان پدرم بود که سنتور می نواخت. بعد از دیدن سنتور زدن به او علاقه مند شدم و تجهیزات اولیه را امتحان کردم.” من می سازم و خودم سنج بازی می کنم ، اما بعد پدر و مادرم به استعداد و علاقه من پی بردند و من این مسیر را طی کردم.

وی در پاسخ به س byال مخاطبان صباهنگ چرا خواندن متن برخی از آهنگ های شما بسیار دشوار است ، وی افزود: “در کارهای جدید من تراکم بالای حروف و کلمات را برای مدت کوتاهی به عنوان هدف و سبک جدید خود تعیین کردم ، که کار سختی است این کار در موسیقی رپ انجام می شود در قالب گفته می شود که ساده است اگر در این آهنگ ، همراه با کلمات ، باید یک آهنگ و یک آهنگ را اضافه کنید ، که کار دشوارتری است.

مجید احشابی در پایان گفت: در موسیقی حرفه ای کار جدید باید متفاوت از کارهای قبلی باشد که برخی مخاطبان با این سبک و روش ارتباط برقرار می کنند و جذابیت کار برای آنها بیشتر می شود.

صباهنگ یک برنامه رادیویی صبا موسیقی محور است که به تهیه کنندگی رضا عزتی و گویندگی مهبد قناعت پیشه از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت 18:30 از آنتن صبا پخش می شود.

بیشتر بخوانید  200 میلیارد ریال وام مالی برای ساخت تصفیه خانه جدید آب آشامیدنی اعلام کنید

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید