اخرین خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح


آخرین خبر همسان سازی بازنشستگان نیروهای مسلح تساوی حقوق بازنشستگان ۱۴۰۱

اخبار فوری حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1401 + افزایش دستمزد مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال 1401 چند درصد است + افزایش دستمزد مستمری بگیران کشوری در خرداد 1401 ادامه مطلب

نحوه پیگیری گزارش خبرنگار ایرانی.

نمایندگان در خصوص مبالغ ادامه همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1401 بحث و تبادل نظر کردند.

نمایندگان دوم ملت مبالغ پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی را برای تداوم همسان سازی مستمری بگیران تامین اجتماعی و مبالغی را به سازمان بازنشستگی کشور و نیروهای مسلح برای اجرای همسان سازی حقوق کشوری در نظر گرفتند. و مستمری بگیران نظامی

به گزارش ایرانیان، نمایندگان در جلسه علنی شورای اسلامی در جریان رسیدگی به بند هزینه‌ای قانون بودجه 1401 کل کشور، با بند الحاقی 1 با تبصره 2 این قانون در خصوص همسان‌سازی موافقت کردند. حقوق بازنشستگان اجتماعی، کشوری و لشکری. همچنین نمایندگان با بند الحاقی ۲ این تبصره در مورد حمایت از کالای ایرانی موافقت کردند.

لذا به پیشنهاد هاجر چنارانی قسمت 5 این بند الحاقی اصلاح شد که بر این اساس طرح های هادی و بهسازی روستا به این قسمت اضافه شد.

در بند الحاقی تبصره ۲ لایحه قانون بودجه آمده است:

1- مبلغ نهصد هزار میلیارد (900.000.000.000) ریال در اجرای ماده (12) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بابت پرداخت هزینه دولت. بدهی به سازمان تامین اجتماعی و ادامه همسان سازی مستمری بگیران بیمه اجتماعی

2- مبلغ دویست هزار میلیارد (200.000.000.000.000) ریال به بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اجرای احکام مندرج در قانون جامع خدمات رسانی به دسته های جانباز و احکام مندرج در بند ایثارگران. برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای قانون 1401 و در راستای ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی ایثارگران، ارائه خدمات درمانی و توانبخشی، شهریه دانشجویی برای جامعه هدف. ، اشتغال و خدمات پرداخت. مطالبات معوقه شهدا و خانواده های جانبازان، رسیدگی به مسکن، کمک کار، تحویل خودرو به شهدا، خرید ویلچر و آمبولانس، درمان رزمندگان دارای اختلالات روانی، کمک به جانبازان و رزمندگان از کار افتاده، پرداخت مطالبات حقوقی و طبیعی افراد و کمک های دیگر .

بیشتر بخوانید  ماجرای محدودیت ایران برای برداشت از ۸ حلقه چاه بزرگ گازی خود در دریای خزر چیست؟ -

3- مبلغ نود هزار میلیارد (90.000.000.000.000) ریال به سازمان بازنشستگی کشوری برای ادامه همسان سازی بازنشستگان کشوری.

4- مبلغ پنجاه هزار میلیارد (50.000.000.000) ریال به سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح جهت ادامه همسان سازی مستمری بگیران سربازی.

5- مبلغ شصت هزار میلیارد (60.000.000.000.000) ریال از محل منابع مذکور از طریق جداول و ردیف هزینه های مربوط کمک به آبرسانی روستایی، راه روستایی و طرح هادی و بهسازی روستا، اجرای ماده (112) قانون برنامه ششم پنجم. سال توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، راه و آبرسانی عشایری، بیمه فرش، زنان سرپرست خانواده، کمک به زندانیان زن، کمک به زندانیان بدهکار مهریه و پرداخت معوقات معلمان اعزامی به خارج از کشور.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید