اخرین اخبار از شرایط خرید ملک در ترکیه



آنچه دیگران می خوانند:

مصرف کنندگان باید قبل از خرید آپارتمان ارزان در استانبول به موارد زیادی توجه کنند و پس از ارزیابی حرفه ای ریسک، این کار را انجام دهند. با کمک نکات اقامتی EV34 می توانید ملکی را در بهترین شرایط ممکن خریداری کرده و مشکلات آن را برطرف کنید. ترکیه کشوری نزدیک به ایران است و در کمتر از 3 ساعت می توان به آن رسید. قیمت ملک در ترکیه نیز بسیار مناسب است و به همین دلیل مردم به دنبال بهترین قیمت خانه در استانبول هستند.

با نکات EV34 برای اقامت شما می توانید بهترین قیمت خانه در استانبول را شناسایی کرده و عملیات خرید را تکمیل کنید. به این ترتیب کاربران به راحتی می توانند تابعیت ترکیه را دریافت کنند و لحظات خوشی را در این کشور سپری کنند. می دانیم که در شهرهای مختلف ترکیه مانند استانبول امکانات بسیار خوبی از نظر تفریحی و گردشگری وجود دارد و با خرید آپارتمان ارزان در استانبول می توانید به تمامی این امکانات دسترسی داشته باشید. بد نیست بدانید پاسپورت ترکیه در دنیا بسیار ارزشمند است و می توانید بدون ویزا به 71 کشور جهان سفر کنید. شرایط خرید ملک در ترکیه از طریق EV34 Residence Advice در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به بهترین قیمت خانه در استانبول توجه کنید

شاید برایتان سوال پیش بیاید که خرید خانه در استانبول چقدر هزینه دارد. طبق قوانین ترکیه، برای واجد شرایط بودن برای اقامت باید ملکی به ارزش حداقل 250000 دلار در ترکیه خریداری کنید. شما تا سه سال نمی توانید این خانه را بفروشید. زیرا در این صورت اقامت شما کنسل می شود. قیمت ها در شهرهای دیگر ترکیه متفاوت است و بسته به قوانین متفاوت خواهد بود. استانبول یک شهر موفق در این کشور بود و شما باید همین هزینه های زندگی را در این شهر داشته باشید. قبل از اینکه بتوانید برای شهروندی این کشور درخواست دهید، خانه باید به صورت نقدی خریداری شود.

بیشتر بخوانید  چرا باید سحری بخوریم؟

قیمت ملک در ترکیه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و به همین دلیل است که ایرانیان به زندگی در این کشور توجه بیشتری دارند و سعی می کنند بهترین راه ها را برای اقامت در این کشور بیابند. با نکات اقامتی EV34 می توانید از بهترین شرایط و خرید ملک در این شهر مطلع شوید. حال بهتر است به دنبال یک آپارتمان ارزان در استانبول باشید تا بتوانید به عنوان شهروند با قیمت کمتر در این کشور زندگی کنید.

استانبول، شهری زیبا برای خرید ملک

استانبول، شهری زیبا برای خرید ملک

استانبول شهری است که گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند و به همین دلیل شکوفا شد. می توانید چندین ملک در این شهر اجاره کنید و در یکی از آن ها زندگی کنید، بقیه را اجاره کنید و با درآمد خوبی در این شهر زندگی کنید. در حال حاضر سرمایه گذاران بیشتری به این شهر هجوم آورده اند و توانسته اند فعالیت های تجاری بسیار خوبی داشته باشند. همچنین آمارها نشان می دهد که توسعه این شهر ادامه خواهد داشت و افراد بیشتری می توانند بررسی کنند بهترین قیمت برای خانه در استانبول فکر کن و بخر شما می توانید از طریق مشاوره اقامتی EV34 بهترین قیمت خانه در استانبول را دریافت کرده و خرید را تکمیل کنید.

ایران یکی از کشورهایی است که می تواند به صورت خارجی در ترکیه خانه بخرد. استانبول یکی از شهرهایی است که حاوی این قوانین است و اتباع خارجی مانند ایرانیان می توانند خانه یا ملکی بخرند و در آن بسازند. هر منطقه تنها 10 درصد شانس استرداد به اتباع خارجی را دارد و در نظر داشته باشید که امکان خرید ملک در مناطق نظامی و امنیتی این کشور وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید  خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان خبرگزاری بیشتر

راه های دیگر برای اخذ اقامت ترکیه

با کمک مشاوره اقامتی EV34 می توانید اقدامات لازم برای اخذ تابعیت این کشور را انجام دهید. می توانید بهترین قیمت خانه های استانبول را دنبال کنید و سپس شرایط لازم را برای خرید درخواست کنید. خرید خانه تنها راه انجام آن نیست و راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید آن را انجام دهید. می توانید از طریق تصویر اقدام کنید و برای دانشگاه های این کشور اقدام کنید. در این مورد نیز با خرید آپارتمان ارزان در استانبول در حین تحصیل می توانید زندگی بهتری داشته باشید. تحصیل در دانشگاه های برتر استانبول راه بسیار خوبی است و هزینه های زندگی شما در این شهر کاهش می یابد.

امکان ازدواج با ترک ها راه دیگری برای رعایت قوانین آن است. با EV34 Residence Advice می توانید تمام راه های قانونی را پیدا کرده و اقدامات لازم را برای این کار انجام دهید. 34 رکورد خوب در این زمینه وجود دارد و علاوه بر اینکه فرصت خرید آپارتمان ارزان در استانبول را به شما می دهد، شما را با راه های دیگری برای اقامت در استانبول و شهرهای دیگر ترکیه آشنا می کند.

اخذ تابعیت ترکیه با EV34

اخذ تابعیت ترکیه با EV34

با خدمات مشاوره اقامتی EV34 می توانید با روش های سرمایه گذاری هوشمند در ترکیه آشنا شوید. با خرید ملک در ترکیه می توانید در ترکیه نیز ملکی داشته باشید و با افزایش قیمت خانه در این کشور سود ببرید. حتی می توانید پاسپورت ترکیه که یکی از بهترین پاسپورت های دنیاست نیز دریافت کنید. شما می توانید با EV34 همراه شوید و در تمامی مراحل خرید آپارتمان ارزان در استانبول و سایر شهرهای ترکیه راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مراحل دریافت سند، انتقال وجه و اخذ پاسپورت در اختیار شما خواهد بود و می توانید بدون مشکل از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  تشکیل کارگروه تدابیر اجرایی در وین

فرآیند خرید ملک از طریق EV34 نیز بسیار ساده است. ابتدا وارد مشاوره می شوید و خواصی را که مناسب شما و سلیقه شماست بررسی می کنید. سپس به صورت حضوری به سایت مراجعه کرده و می توانید وارد مراحل خرید ملک شده و سند را دریافت نمایید. مراحل اخذ پاسپورت و اقامت در این کشور برای شما تکمیل خواهد شد. تمامی این مراحل با کمک و مشاوره اخذ اقامت EV34 در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید بدون هیچ مشکلی اقدام کنید.

***

این مطلب یک گزارش است و پایگاه خبری شمانیوز صحت یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمی کند و مسئولیت قانونی آن ربطی به شمانیوز ندارد.


دیدگاهتان را بنویسید