اخذ استاندارد محصول کنسانتره و گندله برای اولین بار در کشور



مهدی دایان پور، مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفی در خصوص اهمیت اخذ چنین استانداردی گفت: محصولاتی که استاندارد محصول برای آنها اخذ شده است، به دلیل ثبات در ویژگی های کمی و کیفی، مشتریان را به خود جلب می کند. یعنی زمانی که یک محصول خاص به طور پایدار در بازارهای داخلی و خارجی موجود باشد، به برندی تبدیل می شود که اعتماد مصرف کننده را بر می انگیزد. این امر باعث تقویت برندینگ محصول می شود و در صورت حفظ کیفیت، محصول به یک برند بین المللی تبدیل می شود.

وی در ادامه افزود: با اخذ استانداردهای محصول کنسانتره و گندله تولیدی تمامی مشتریان داخل و خارج از کشور می توانند از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنند که این امر برای اولین بار در صنعت معدن کشور توسط آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی گهرزمین انجام می شود. این شرکت با همکاری واحد فروش از سازمان صدور گواهینامه بین المللی Forefront Certification از انگلستان اخذ گردید.

مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفی شهرستان گوهرزمین از دیگر مزایای اخذ گواهی استاندارد محصول برشمرد:

حضور در بازارهای جهانی، صادرات کالا، افزایش فروش و حداکثر رضایت مشتری؛

ایجاد اطمینان برای مدیریت شرکت در خصوص انطباق کلیه مشخصات کیفی (فیزیکی و شیمیایی) محصول تولیدی در مقایسه با مقررات اتحادیه اروپا و استاندارد مرجع سازمان تجارت جهانی.

درج آرم و آرم مراجع انطباق محصول در مستندات محصول برای تضمین کیفیت محصول برای کلیه مشتریان داخلی و خارجی و بازاریابی و تبلیغات گسترده بین المللی.

بیشتر بخوانید  احتمال لغو راهپیمایی 22 بهمن

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت آهن و فولاد گهراظیم

دیدگاهتان را بنویسید