اختلال عملکرد آلت تناسلی مردان؛ از پیشگیری تا درمان


علت نارسایی آلت تناسلی

او هیجان زده نیست آلت تناسلی در بین مردان رایج است، اما آلت تناسلی دماسنج سلامت عمومی شماست. زمانی که آنها مدیریت نشوند، ممکن است در حاشیه رها شوند و راه خود را گم کنند قلب، کلیه یا مغز.با دلگرم کننده با من باش.

 علت نارسایی آلت تناسلی

اختلال عملکرد آلت تناسلی مردان

اغلب گفته می شود که آلت تناسلی یک دماسنج برای سلامت کلی شما است. وقتی او هیجان‌زده نیست، اغلب مقدمه‌ای برای مشکلات قلبی، کلیوی یا مغزی است.»

“گاهی 5 تا 10 سال قبل از حمله قلبی یا سکته مغزی اتفاق می افتد… این می تواند یک هشدار اولیه باشد.” بنابراین، اگر سعی کنید این مشکل را با دقت حل کنید، ممکن است از خطر ابتلا به بیماری های دیگر مطمئن شوید. اما خود نارسایی آلت تناسلی می تواند ایجاد شود دیابت، اختلالات هورمونی، سطح آدرنالین،جدا کن روابط عاطفی و استرس بالا باش

علت نارسایی آلت تناسلی

قهوه می تواند به مردانی که آلت تناسلی آنها تحریک نمی شود کمک کند

دلایل زیادی وجود دارد، از جمله T.رژیم غذایی نامناسب، کم تحرکی، مصرف نیکوتین و الکل می توانند منجر به این مشکل شوند. از آنجایی که برانگیختگی آلت تناسلی یکی از مشکلات قلبی عروقی قهوه برای سلامت قلب نیز مفید است. تحقیقات نشان داده است که نوشیدن چند فنجان قهوه در روز می تواند به ایستادن آلت تناسلی شما کمک کند.

این مشکل به ویژه در افراد مسن شایع است و تخمین زده می شود که حدود 70 درصد افراد به دلیل آن رابطه جنسی برقرار می کنند.از آنجایی که کافئین موجود در قهوه باعث گشاد شدن شریان ها می شود، ماهیچه های آلت تناسلی کار خود را بهتر انجام می دهند. البته این امتیاز برای مردان دیابتی صدق نمی کند، از طرفی باید در میزان مصرف قهوه بسیار مراقب باشید، زیرا می تواند باعث شود بی خوابی، تپش قلب و حتی مشکلات بزرگتر می شوند.

بیشتر بخوانید  14 غذای حاوی فیبر

لطفا اگر سوال یا راهنمایی برای مقاله دارید علت شکست

آلت تناسلی مردانه این را در نظر داشته باشید، آن را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی


دیدگاهتان را بنویسید