مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اختصاص 860 میلیون یورو برای مقابله با تاج

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



حسینعلی شهریاری ، رئیس کمیته بهداشت مجلس ، در مورد اختصاص یک میلیارد یورو صندوق توسعه ملی برای درمان بیماری عروق کرونر قلب گفت: طبق گزارش ارسالی به کمیته ، تاکنون 860 میلیون یورو پرداخت شده است. آنها به وزارت بهداشت پولی پرداخت نکردند و بخشی از آن را برای مواردی مانند بیمه بیکاری به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کردند.

وی افزود: 140 میلیون یورو از این وام باقی مانده است که سازمان برنامه و بودجه باید آن را تأمین و برای منابع واقعی پرداخت کند.

رئیس کمیته بهداشت مجلس با تأکید بر اینکه ما در حال پیگیری بازپرداخت کامل این وام هستیم ، خاطرنشان کرد: میزان وام متناسب با اوضاع اپیدمی کرونر و بحران هایی مانند بحران کرونال در سیستان بالا و پایین می شود و توزیع شده

تمرکز اصلی بر واکسیناسیون گسترده

شهریاری همچنین با اشاره به جلسه اخیر شرکت کنندگان در تهیه و توزیع واکسن تاج با رئیس جمهور منتخب ، خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی در جلسه تأکید کرد که واکسیناسیون گسترده باید از هر لحاظ انجام شود ، از جمله تولید داخلی و واردات برای جلوگیری از مرگ عروق کرونر کارشناسان می گویند تنها راه برون رفت از این شرایط واکسیناسیون 70 تا 75 درصد از جمعیت کشور برای کاهش مرگ و میر است.

وی در عین حال تأکید کرد: “اعلام برنامه دقیق و پیش بینی مشخص برای تحقق این هدف امکان پذیر نیست. زیرا اعتماد مردم را نسبت به آمار و برنامه های اعلام شده سلب می کند.

۴۷۲۳۱

بیشتر بخوانید  چگونه بفهمیم کمبود ویتامین B داریم؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *