اختصاص 101 واحد به مددجویان و معلولان کردستان در هفته اجتماعی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترحسین رسولی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون 659 واحد مسکونی برای مددجویان در دست ساخت است و 101 واحد مسکونی نیز در هفته رفاه اجتماعی به مددجویان و معلولان واگذار می شود.
وی به اشتغال دو هزار و 207 مددجو سازمان کمک های اجتماعی اشاره کرد و گفت: سال گذشته 808 میلیارد ریال تجهیزات پرداخت شده است.
محسن شجاعی ، معاون امور اجتماعی سازمان کمک های اجتماعی استان کردستان نیز گفت: در 15 مرکز روزانه برای کودکان بی سرپرست و بد سرپرست کودکان ، سازمان رفاه اجتماعی استان از 150 کودک کرد حمایت می کند.
وی افزود: 175 کودک مشتری که توسط بستگان مراقبت می شوند نیز حمایت می شوند.
معاون امور اجتماعی سازمان مددکاری اجتماعی استان کردستان گفت: سازمان رفاه اجتماعی به بیش از هشت هزار تلفن متصل در زمینه آسیب های اجتماعی ، مددکاری و روانشناسی و در زمینه آسیب های اجتماعی به بیش از دو هزار نفر پاسخ داده است. از طریق وسایل نقلیه سیار و پایگاه های خدمات اجتماعی. خدمات ارائه شده
وی در مورد بازداشت زنان و دختران در معرض خشونت اجتماعی گفت: پنج هزار و 500 نفر از اعضای خانواده های تحت پوشش ، از جمله زنان و كودكان ، مورد حمایت ویژه قرار گرفته اند.
معاون امور اجتماعی سازمان کمک های اجتماعی استان کردستان به فعالیت 25 گروه از زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: اقدامات موثری برای اشتغال زنان انجام شده است و این موضوع مهم با سایر نهادها در حال همکاری است. استان. “

بیشتر بخوانید  برق انداختن سینک ظرفشویی بدون استفاده از مواد شیمیایی

دیدگاهتان را بنویسید