اختصاص کلینیک خلیج در کشم برای بیماران سرپایی مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب / کمبود پرستار در کشم کاملاً مشهود است – اخبار از جزایر خلیج فارس


دکتر حسین فرشیدی که به منظور بازدید از شرایط شدید عروق کرونر بیمارستان پیامبر اکرم (ص) به دعوت فرماندار کشم به کشم سفر کرده است ، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: بیماران کرونری در این منطقه باید طبقه بندی شوند و بر اساس بر اساس این سیاست ، کلینیک خلیج فارس و برخی از مراکز درمانی شهر برای درمان بیماران کرونری اختصاص داده می شود.

وی ادامه داد: با فعال شدن این مرکز درمانی ، بیمارانی که به صورت سرپایی درمان می شوند در این مراکز پذیرش می شوند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، با فعال شدن مراکز درمانی در شهرهای درگهان ، رمکن ، سوزا و روستاهایی که دارای مراکز درمانی هستند ، تلاش می شود تا بیماران کرون برای درمان بیشتر در چند مورد به بیمارستان کشم منتقل شوند. برای کاهش فشار کاری کادر درمانی بیمارستان قشم با این روش.

کمبود پرستار در کشم کاملاً مشهود است

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چه راه حلی برای حل مشکل کادر درمانی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم و خود پیامبر) دارید ، گفت: متأسفانه کمبود پرستار در کشم کاملاً مشهود است. و به زودی برای حل این مشکل اقدام خواهیم کرد. “

دکتر فرشیدی گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه نیروهای متخصص بیمارستان قشم شناسایی نشده است و این یک لحظه مثبت برای بخش بهداشت و درمان شهر است ، جایی که پزشکان ، پرستاران و کادر پزشکی وظایف خود را به درستی انجام می دهند.

بیشتر بخوانید  عیدی بازنشستگان چقدر است؟

وی همچنین گفت: با توجه به شرایطی که به دلیل افزایش بیماران کرونری در این بیمارستان مشاهده می شود ، تجهیزات و داروهای مورد نیاز برای درمان بیماران در شرایط مطلوبی قرار دارد.

شایان ذکر است دکتر حسین فرشیدی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، امروز به دعوت علیرضا نصری ، مدیر و رئیس ستاد کرونای قشم ، به کشم سفر کرد تا از مشکلات متعدد بیمارستان مطلع شود ، در مواجهه با بیماران با تاج.

انتهای پیام / 7558 /

دیدگاهتان را بنویسید