اخبار 20:30 آبروی سلبیرتی‌ها را برد



آنچه دیگران می خوانند:

به تازگی در اکران خصوصی فیلم خنده دار متین ستوده بازیگر زیبای روستایی در تیپ و استایل های مختلف ظاهر شدند. نه تنها او، بلکه بسیاری از بازیگران دیگر نیز با پوششی نامتعارف از سطح جامعه در این مراسم شرکت می کنند.

اما این بار این گزارش واکنش هایی را در پی داشت که علاوه بر فضای مجازی، خبر ساعت 20:30 نیز واکنش نشان داد.

20:30 اخبار 20:30 (اخبار 2030) یک برنامه خبری است که از سال 1382 هر شب ساعت 20:30 از شبکه دو سیما پخش می شود. بیست و سه توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و زیر نظر معاونت سیاسی این سازمان تولید می شود.

این بخش خبری به خاطر ساخت مستندهای کوتاه سیاسی برای اداره امنیت حکومت و پخش اعترافات اجباری زندانیان سیاسی شهرت دارد. برخی از مدیران آن نیز متهم به همکاری با نهادهای امنیتی برای بازجویی و ضبط “اعترافات اجباری” هستند. به همین دلیل است که برخی از تعبیر بازپرس – گزارشگر برای آنها استفاده می کنند.[۱][۲][۳][۴]

بیست و سه را می توان تنها ستون خبری صدا و سیما دانست که در مورد مسائل سیاسی اعم از احزاب و جناحی موضع گیری می کند و مانند سایر بخش های خبری، مطابق با سیاست های جمهوری اسلامی ایران، خبرسازی می کند. ارائه شده توسط سید علی خامنه ای . اما به دلیل برخی دیدگاه های خود مورد انتقاد گروه ها و شخصیت های سیاسی غیر اصولی قرار گرفته است، به طوری که در راهپیمایی روز قدس در سال ۱۳۸۷ هواداران میرحسین موسوی علیه این برنامه شعار دادند.

بیشتر بخوانید  شروط رهبری رعایت می‌شد، برجام شکست نمی‌خورد/ کسی با اصل مذاکره مخالف نیست - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

متین مورد تمجید قرار گرفت

بیوگرافی متین ستوده

نام: متین السادات

راخانواده: ستوده

زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون و تئاتر

تاریخ تولد: 22 اردیبهشت 1364

محل زندگی: تهران

حرفه: بازیگر

متین ستوده فرزند سید حسین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون متولد 22 اردیبهشت 1364 است. متین ستوده دارای مدرک مدیریت بازرگانی است. سید حسین، پدر متین که در سال 1327 در محله پشت بازار خرم آباد به دنیا آمد و در رادیو کار می کند، مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از 35 سال خدمت بازنشسته شد. متین ستوده در جوانی دو بار به واسطه حضور پدرش در صدا و سیما تجربه بازیگری را کسب کرد. یک بار در 10 سالگی در نقش نوه مرحومه حمیده خیرآبادی در سریال این خانه دور است و بار دیگر در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی در سریال پانسیون. مدتی نپذیرفت. متین ستوده در جوانی در کلاس های بازیگری امین طراحی شرکت کرد و با حضور در همین کلاس های بازیگری فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.

متین مورد تمجید قرار گرفت

خانواده متین ستوده

او فرزند سوم خانواده است و یک برادر بزرگتر به نام مانی و یک خواهر بزرگتر به نام مریم دارد و پدرش کارمند بازنشسته تلویزیون و مادرش معلم بازنشسته دبستان است.


بیشتر بخوانید  شاخص کل به بیش از دو میلیون واحد می رسد

دیدگاهتان را بنویسید