اخبار مهم برای سهامداران در مورد حمایت از بورس


وی افزود: دولت علاوه بر برداشتن گام های عملی به رفع مشکلات ریشه ای بازار سرمایه کمک خواهد کرد.

در ساعات گذشته و در بدو ورود شاخص سهام دولت سیزدهم در یک روند نزولی تلاش زیادی برای بهبود معاملات بازار انجام داده و تصمیمات جدیدی برای کمک به بازار و جلوگیری از ضرر سهامداران اتخاذ شده است.

با توجه به تاثیر مثبت حمایت دولت از بازار سرمایه، اما این بازار از آذرماه تحت تاثیر تقدیم لایحه بودجه به مجلس و وجود برخی ابهامات در این لایحه با فراز و نشیب هایی همراه شد و باز هم اعتماد سهامداران را تضعیف کرد. در این بازار سرمایه گذاری کنید

در ادامه اقدامات انجام شده در روزهای اخیر، سید احسان کندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی پس از جلسه ستاد اقتصادی دولت اظهار داشت: بسته پیشنهادی حمایت از بازار سرمایه با حمایت همه جانبه رئیس جمهور و اکثریت مطلق نمایندگان مجلس به تصویب رسید. سودآوری صنایع تولیدی و بورس و چشم‌انداز بازار امیدوارکننده.

تعیین سقف بالای گاز مواد اولیه پتروشیمی برای سال آینده، تعیین سقف بالای قیمت سوخت گاز صنایع بزرگ مانند فولاد، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها، تعیین قیمت گاز سیمان و سایر صنایع، کاهش مالیات شرکت های تولیدی، استفاده از واگذاری. مالیات برای تقویت و تجمیع بازار و استفاده از 10 درصد از درآمدهای حاصل از عرضه اولیه سهام بازاریابی دولت از جمله مواردی بود که در جلسه دولت مطرح و به تصویب رسید.

انتشار این خبر در ابتدا با حواشی زیادی از سوی برخی فعالان بازار سرمایه همراه بود و برخی گمان می کردند در این مصوبه نواقصی وجود دارد. در پی این حواشی برخی مدعی شدند «سید مسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه با مفاد این مصوبه مخالفت کرده و مانع اجرای این مصوبه شده است. همچنین بیان کردند که این نشان دهنده تفاوت ارکان است، دولت فعلی مانند دولت دوازدهم است.

بیشتر بخوانید  مشتریان ایران خودرو بخوانند! علت تاخیر در تحویل خودروها مشخص شد

توئیت اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه و اعلام موافقت وی با اجرای مصوبه 10 ماده ای ستاد اقتصادی مهر دولت سخنان حاشیه نشینان را لغو می کند تا این حواشی تاثیر منفی بر اقتصاد مردم بگذارد. بازار سرمایه.

توقف شایعات درباره مخالفت سازمان برنامه با طرح حمایت از بورس در بودجه

دیدگاهتان را بنویسید