اخبار رئیس سازمان بورس در مورد برنامه های جدید در بازار سرمایه


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از بازار سرمایه ، محمدعلی دهگان دهنوی در حاشیه بازدید از شرکت مبادله برای اطلاع رسانی و خدمات اظهار داشت: پیش بینی می شود با برنامه های جدید تعیین شده برای شرکت اطلاع رسانی و خدمات از شرکت مبادله ، این شرکت بهترین خدمات مخاطبان. “

وی با اشاره به تغییر در مأموریت های اصلی شرکت مبادله برای کسب اطلاعات و خدمات در دوره مدیریت جدید ، افزود: مأموریت جدید این شرکت بر “فرهنگ و آموزش” و “ارائه خدمات مدیریتی به سازمان و ارکان آن متمرکز است. “و اخبار و اطلاعات مربوط به روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در حال حاضر این شرکت خدمات با کیفیتی را به سازمان بورس ارائه می دهد و سایر موسسات مالی نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند.

دهقان دهنوي ضمن پيشنهاد ايجاد “مركز ارزيابي مديران” گفت: شركت اطلاع رساني و خدمات بورسي اين ظرفيت را دارد كه به يك مركز تبديل شود تا سازمان ها و م institutionsسسات مالي مختلف بتوانند عملكرد خود و خود را ارزيابي كنند. مدیران در این شرکت تعطیلات.

وی افزود: از آنجا که بسیاری از نهادهای تازه تأسیس بازار سرمایه در تأمین نیروی انسانی متخصص مشکل دارند ، نقشی مشابه شرکت جستجوی کار در بازارهای سرمایه خالی است. اگر یک بانک اطلاعاتی جامع از متخصصان آموزش دیده و دارای گواهینامه درست شود ، موسسات مختلف با اطمینان خاطر با شما رفتار می کنند و هنگام استخدام مدیر یا استخدام یک متخصص ، از گزارش ارزیابی شما استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید  صباح: مدیرعامل تلگرام به درخواست «اسرائیل» در فرانسه بازداشت شد

دهقان دهنوي توضيح داد: نوعي نظام رتبه بندي نيز ايجاد مي شود تا مسسات مختلف مديريتي بتوانند با آخرين استانداردهاي مديريتي ارتقا و هماهنگ شوند.

وی با اشاره به طرح تحول “فرهنگ و آموزش” به عنوان مأموریت اصلی شرکت بورس برای اطلاع رسانی و خدمات ، خاطرنشان کرد: توسعه سواد مالی در کشور مسئولیت اجتماعی سازمان بورس و م institutionsسسات مالی است. البته ، در این بخش ما قصد رقابت با م withسسات آموزشی خصوصی را نداریم ، اما هدف ما ارتقا education سطح آموزش و سواد مالی است. به گونه ای که مفاهیم و آموزه های بورس تحصیلی به مدارس و کتب درسی و محیط خانواده می رسد.

رئیس بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه هنوز فرهنگ سازی در بازار سرمایه باید تقویت شود گفت: در سال های اخیر میلیون ها نفر به بازار سرمایه پیوسته اند که ممکن است الفبای بورس اوراق بهادار را در بازار نمی دانند اولین قدم اما با رویکرد آموزش محور. خطای موجود در این بازار را اصلاح می کند.

تحول بزرگ فرهنگی بازار سرمایه در دستور کار بورس قرار دارد

دکتر دهقان دهنوی با بیان اینکه تمرکز آموزش باید ترویج استفاده از خدمات مدیران نمونه کارها ، شرکت های مشاور سرمایه گذاری و صندوق ها باشد ، افزود: البته در زمینه آموزش قصد نداریم با موسسات آموزش خصوصی رقابت کنیم ، اما هدف ما ارتقا سطح آموزش و سواد مالی است. به گونه ای که مفاهیم و آموزه های بورس تحصیلی به مدارس و کتب درسی و محیط خانواده می رسد.

رئیس بورس و اوراق بهادار تأکید کرد: “در ارزیابی نهایی ، برای ما مهم است که بازار سرمایه تا چه اندازه به تولید ، اشتغال و سرمایه گذاری در کشور و شرکت اطلاعات و خدمات در بورس اوراق بهادار کمک کرده است ، کمک به فرهنگ سازی و آموزش. “وی نقش مهمی در دستیابی به این اهداف دارد.

بیشتر بخوانید  کشف پرسپولیس مقابل شهر خودرو

همچنین علیرضا قنادان ، مدیرعامل شرکت خدمات اطلاع رسانی و تبادل ، ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت ها و مأموریت های جدید ، به تشریح پروژه های این شرکت در سال 1400 پرداخت و گفت: ابتدا و چارچوب و مدل جدید بازتعریف شده است.

کانادا در توضیح برخی اقدامات طی دو ماه گذشته گفت: “اصلاح حاکمیت شرکتی و فرآیندهای داخلی ، اصلاح ساختار سازمانی مطابق با ماموریت های جدید ، اصلاح و طراحی ساختار جدید بودجه شرکت ها و انتقال مأموریت های سنا به روابط با مردم مهمترین اقدامات این شرکت از ابتدای ژوئن است. “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

وی همچنین تدوین طرحی برای بهبود عملکرد و موقعیت بازار سرمایه ایران ، توسعه مرکز آزمون ، طراحی و راه اندازی بستر جدید آموزشی و تولید منابع آموزشی برای گواهینامه های بازار سرمایه ، از جمله مأموریت ها و پروژه های کوتاه مدت.

مدیرعامل شرکت بورس برای اطلاع رسانی و خدمات با اشاره به نیاز سازمان بورس به ایجاد تحول اساسی در زمینه های فعالیت خود ، افزود: لیستی از برنامه ها و پروژه ها با اولویت توسعه با مشارکت همه تهیه شده است. واحدهای موجود در سازمان بورس اوراق بهادار. برخی از کارشناسان و فعالان بازار. ما شاهد تحولات اساسی در بازار سرمایه هستیم.

این قنادی همچنین از تبدیل شرکت مبادله اطلاعات و خدمات به “مرکز بازاریابی” در زمینه آموزش و فرهنگ و حمایت از فعالان بازار خبر داد و گفت: ارتقا systems سیستم های نرم افزاری ، سخت افزاری و تجهیزات مراکز آزمون و تکمیل زیرساخت ها در یک راه منطقی اولویت های اصلی شرکت در دوره جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید  فال آرزو روزانه متولدین هر ماه جمعه 5 آبان 1402 | آرزو خود را بازگو کرده و فال آرزو را دنبال کن!

223227

دیدگاهتان را بنویسید