اخبار خوش از یارانه نقدی



آنچه دیگران می خوانند:

اما حتی اگر مقدار را تغییر دهید یارانه نقدی مدتی است که بحث داغ شده اما هنوز میزان یارانه های مالی افزایش نیافته است. یارانه نقدی طبق روال عادی به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. یارانه نقدی پرداختی به خانوارهای ایرانی از سال 89 در قالب طرح هدفمندی یارانه ها یارانه نقدی توسط احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ایران به مردم پرداخت شد و پس از گذشت حدود 11 سال میزان یارانه ها تغییری نکرده است.

خبر خوب برای دریافت کنندگان کمک هزینه

بحث افزایش یارانه ها و حمایت از اقشار در معرض خطر موضوع جدیدی نیست و مدت هاست که از سوی مسئولان مطرح شده است. اما به گفته مسئولان چه کسانی در این افزایش یارانه ها و حمایت ها نقش خواهند داشت؟

رحیم زارع با اشاره به پرداخت یارانه در بودجه سال 1401 گفت: 80 میلیون نفر یارانه داریم که از این تعداد 60 میلیون نفر مشمول یارانه هستند.

وی با بیان اینکه در بین 60 میلیون یارانه بگیر دو صنف 35 میلیونی و 25 میلیونی قرار دارند، تصریح کرد:

وی گفت: از این 35 میلیون نفر 12 میلیون نفر واقعا زیر خط فقر هستند و باید حداکثر یارانه را برای این قشر در نظر بگیریم و این گروه بیشترین یارانه را دریافت خواهند کرد. هم از جای هدفمند و هم از منابع برآمده از اصلاحات ارزی 4200 تومانی.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 گفت: 35 میلیون نفر باقی مانده افرادی هستند که نیاز به یارانه دارند و برخی از آنها دهان باز و روزمزد دارند.

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون کارمندان زیرزمینی در این شهر از هفته آینده آغاز می شود

این نماینده مجلس گفت: در این سه قسمت که مربوط به جامعه 35 میلیونی است رقم دریافت یارانه متفاوت خواهد بود چرا که نگاه حداکثری ما در مجلس باید حل مسائل حیاتی مردم باشد. وی گفت: همچنین آن 25 میلیون نفر از طبقه متوسط ​​هستند و یارانه می گیرند اما در مورد 20 میلیون نفر باقی مانده اساساً دولت باید فکر و قانون را اجرا کند و آنها را کنار بگذارد.


دیدگاهتان را بنویسید