مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اخبار جدید دولت از یارانه های جدید

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، دولت پیشنهادهایی برای یارانه جدید در سال جدید با حذف ارز ترجیحی دارد. اخیرا پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید از سوی دولت مردان مطرح شده است. این یارانه جدید بر اساس حدس و گمان به 300 هزار تومان می رسد. به گفته برخی از نمایندگان، یارانه جدید به صورت نقدی پرداخت خواهد شد و در ادامه به آخرین اخبار یارانه جدید خواهیم پرداخت.

تقریبا یک ماه از دهک های جدید و لغو یارانه برخی افراد می گذرد که در ابتدا باعث عصبانیت عده ای شد. شاید به همین دلیل است که برای بازماندگان و محرومان سیستم های اعتراضی راه اندازی کردند.

یارانه موضوعی است که از ابتدا مزایا و معایب خود را داشته است. موافقان یارانه آن را کمکی برای امرار معاش مردم می دانستند، در حالی که مخالفان معتقد بودند پرداخت یارانه به مردم باعث افزایش تورم و نقدینگی می شود. باخمن آرمان، اقتصاددان به گستره نیوز گفت: موضوع لغو یارانه ها می تواند بر ایجاد مشاغل جدید تاثیر بگذارد، زیرا دولت می تواند از یک منبع درآمد سرمایه گذاری کند. این را می توان با حذف یارانه ها و سایر ابزارها انجام داد، برای مثال. وقتی آقای سوسی رئیس جمهور مصر شد، چند ماه بعد اعلام کرد که از یک تاریخ مشخص، دولت دیگر یارانه انرژی پرداخت نخواهد کرد. پس از آن مردم اعتراض کردند و پمپ بنزین ها را آتش زدند، اما رئیس جمهور از همان پول برای افزایش ظرفیت کانال سوئز استفاده کرد. چرا؟ تا بتواند کشتی های بیشتری را از این طریق عبور دهد و سالانه میلیاردها دلار درآمد خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | تصاویر وحشتناک سیاه نمایی با سلاح و چوب در وسط بزرگراه کرج!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *