اخبار جدید از زمان بندی توزیع کالاهای اساسی با کاتالوگ الکترونیک



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، در حالی که هفته گذشته سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از آماده شدن زیرساخت های الکترونیک کالابرگ از شهریور ماه خبر داده بود، وزیر اقتصاد خبر متفاوتی درباره کوپن الکترونیکی اعلام کرد. در حاشیه نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی.

سید احسان خاندوزی اعلام کرد: نتیجه بررسی های آزمایشی کاتالوگ الکترونیک باید به ستاد اقتصادی دولت ارسال شود که هنوز به این مرحله نرسیده است.

به گفته وی، از ابتدا مقرر شد پس از سپری شدن دوره آزمایشی طرح کالابرگ، نتایج به ستاد اقتصادی دولت ابلاغ و سپس اجرایی و تدوین شود.

تصمیم دولت برای کالاهای الکترونیکی چیست؟

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: این طرح در حال انجام است اما هنوز به ستاد اقتصادی دولت نرسیده است و اگر دولت تصمیم دیگری بگیرد آن را منتشر می کنیم.

همانطور که در این گزارش آمده است، این سخنان وزیر اقتصاد در حالی است که مهدی تقیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس هفته گذشته اعلام کرد: زیرساخت های کالابرگ الکترونیک در حال آماده سازی است و طبق وعده، آماده خواهد شد. در سپتامبر 1401.

تقانی در گفت و گو با برنامه رادیویی با بیان اینکه کاتالوگ الکترونیکی بودجه مصوب سالانه مجلس است، گفت: دولت با توجه به اتفاقات اردیبهشت ماه و حذف ارز 4200 تومانی در اجرا تفاوت هایی ایجاد کرد. چون موقعیت تصور می شد، می توانست باشد، اما نشد.

وی گفت: طبق وعده داده شده، زیرساخت های الکترونیکی فاکتور در شهریور 1401 آماده می شود و کالاهای اساسی و ضروری طبق وعده دولت در قالب قبوض ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  مخاطبان نجف زاده بالاتر از گلزار!

تقیانی خاطرنشان کرد: مشمولان یارانه در قانون درج شده اند و مشمولان هدفمندی یارانه ها نیز کالا دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید