مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اخاذی ماساژور از جوانی در تهران به بهانه نمایش فیلم خصوصی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



زن میانسالی که می گوید معتاد نیست، اما رنگ پریده و دندان های زردش حکایت دیگری دارد. او با کمک دوستش مردانی را به بهانه ماساژ به خانه کشاند و با ساخت فیلم از آنها اخاذی کرد.

ترفند شما چه بود؟ دوستم سامان در وب سایتش تبلیغ ماساژ درمانی کرده بود، اما به محض اینکه مشتری به خانه می آمد، من می رفتم و شروع به فیلمبرداری می کردم و تهدید می کردم که اگر پولی را پرداخت نکند، عکس ها و فیلم های او را آنلاین می گذارم.

چه شد که به این ایده رسیدید؟ راستش یه آپارتمان داشتم که 24 ساعته اجاره میکردم. بعدها متوجه شدم یکی از افرادی که خانه ام را اجاره کرده بود به بهانه ارائه خدمات ماساژ و درمان کمردرد قربانیان خود را به داخل خانه آورده و با فیلمبرداری فیلم سیاه شروع به اخاذی از او کرد. این موضوع این کار را در ذهن من شروع کرد.

آیا مشتریان شکایت نکردند؟ وقتی سر و صدا می کردند با همدست سوم خود تماس می گرفتیم و او به عنوان پلیس با دستبند و شبکه بی سیم وارد خانه می شد. دستان شاکی را با گیره پلاستیکی بسته و او را تهدید کردیم و او مجبور به پرداخت شد.

چگونه دستگیر شدی؟ یکی از شاکیان موضوع را به پلیس اطلاع داد. قرار بود 3000 یورو از سوژه آخرمان بگیریم، او را سوار ماشین کردیم تا به محل تحویل یورو برود که گشت پلیس به ما مشکوک شد و دستگیر شدیم.

بیشتر بخوانید  توقیف تریلر سوخت که در راه آب به باک بنزین ریخت! + فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *