احکام افزایش حقوق بازنشستگان صادر شد



آنچه دیگران می خوانند:

حقوق بازنشستگان این همیشه یکی از چالش برانگیزترین نظرات هنگام بررسی لوایح بودجه بوده است.حقوق بازنشستگان برای سال 1401 با افزایش 10 درصدی 5 میلیون تومان تعیین شد. بازنشستگان جدید خواستار توجه بیشتر به موضوع افزایش حقوق در بودجه و همسان سازی هستند حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر اعتراضات زیادی شروع شده است که اکنون با افزایش دستمزدها بحث اخذ مالیات از حقوق بازنشستگان مطرح شده است.آخرین اخبار را از حقوق بازنشستگان شما در حال خواندن هستید

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: انتظار داریم وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اوایل هفته آینده دستور افزایش حقوق 1401 بازنشستگان را صادر کنند. اما دهقان کیا افزود: مشکل عدم افزایش حقوق قانونی بازنشستگان تامین اجتماعی در حال تبدیل شدن به زخمی است که در صورت عدم رسیدگی مسئولان تشدید می شود.

وی با اشاره به اظهارات مبهم و کلی وزیر کار گفت: درخواست ما اجرای کامل و دقیق قانون یعنی اجرای ماده 96 قانون تامین اجتماعی است که با توجه به مصوبه شورای عالی کار. شورای عالی کار برای امسال 38 درصد به اضافه مبلغ 515 هزار تومان است.

دهقان کیا گفت: روند تصمیم گیری بازنشستگان چقدر طول می کشد، بنابراین وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نباید به رئیس جمهور دستور افزایش حقوق قانونی بازنشستگان تامین اجتماعی را تا کی می داند. زیرا این موضوع و دستورات رئیس جمهور را خراب می کند

بیشتر بخوانید  29 ست کت و شلوار و جلیقه زنانه | ترند بهار امسال با کت و شلوار و ژیله‌های شیک و خاص

وی با اشاره به اظهارات قبلی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر آمادگی این سازمان برای اجرای مصوبه هیات مدیره مبنی بر افزایش 38 درصدی به اضافه 515 هزار تومان، گفت: اکنون چه اتفاقی افتاده که مسئولان در صورتی که پیش از این تنها تصویب آیین نامه را مشکل موجود می دانستند به دنبال خرید زمان هستند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران، استرس بازنشستگان تامین اجتماعی در 5 ماه گذشته را بی سابقه عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که وعده های مسئولان به پایان برسد و موضوع به صورت عادلانه و قانونی حل شود.


دیدگاهتان را بنویسید