احمد توکلی: بسیاری از اصولگرایان اعتقادی به رئیس ندارند و برای گرفتن امتیاز دور او جمع شده اند



در اینجا چند گزیده از سخنان وی آورده شده است:

درست است که بسیاری از افراد در دعواهای کشور صدای محکمی دارند اما گروهی از نیروهای سیاسی باتجربه و تأثیرگذار به این نتیجه رسیده اند که ما باید به سمت حل و فصل اختلافات داخلی حرکت کنیم و این برای اقتصاد کشور و توسعه آن بسیار ضروری است. .

من این را از مجلس پنجم گفتم و معتقدم که یک جناح نمی تواند کشور را اداره کند و اگر چنین شرایطی حاکم شود و ما آن را بپذیریم ، سرعت رشد را کاهش می دهیم.

* بیش از هر چیز ، جناح های سیاسی آنها به دلیل وابستگی های خاص ، تخریب و بخشی از اعتماد عمومی خود را از دست داده اند. اخیراً آنها فقط یک اسم دارند ، نه اصلاح طلب و نه اصولگرا. آنها دیگر کیفیت ندارند. یعنی ، به اطراف نگاه کنید ، می توانید تعدادی فرصت طلب ، نان با سرعت روزانه ، تغییر رنگ و منتظر پست و موقعیت را مشاهده کنید.

* بسیاری از این اصولگرایان واقعاً اعتقادی به آقای رئیسی ندارند و برای یک امتیاز دور او جمع شده اند. تمام امید من این است که آقای رئیسی به آنها امتیاز ندهد ، همانطور که به دادگستری امتیاز نداد.

* او باید بتواند به دلیل لیاقت و سلامتی این فرد ، فارغ از وابستگی سیاسی خود ، از همه استفاده کند. برای اصلاح جامعه خود نیازی به توانایی های جوانترین انسان نداریم. ظرفیت کار نباید به بهانه سیاسی انکار یا نادیده گرفته شود.
23302

بیشتر بخوانید  حقایق جالبی از زندگی خصوصی مهسا علافر / عکس

دیدگاهتان را بنویسید