مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

احمد ایراندوست از بادیگاردی در هالیوود تا ازدواجش در ایران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



بیوگرافی کامل احمد ایراندوست


احمد ایراندوست قبلاً بوکسور بوده که در سال ۱۳۶۸ به دلیل شکستگی فک دیگر نتوانسته این رشته را ادامه دهد. پدرش شهاب ایراندوست نیز از کشتی گیران هم دوره غلامرضا تختی بوده‌است.


او از سن ۹ سالگی به خارج از ایران مهاجرت می‌کند و بعد از گذشت ۷ سال زندگی در خارج در سن ۱۶ سالگی دوباره تصمیم به بازگشت به ایران می‌کند.


سپس، برای انجام خدمت سربازی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فعالیت می‌پردازند و بعد از اتمام دوره سربازی به امارات سفر می‌کند.


احمد ایراندوست مدعیست که در دوبی بادیگارد شیخ محمد حاکم امارات بوده‌است .

او همچنین، ادعا می‌کند که در هالیوود محافظ شخصی افرادی چون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هوستون برن ادامز ملتون جون بوده‌است.


قد احمد ایراندوست چقدر است ؟


قد احمد ایراندوست دو متر و ۱۰ سانت با وزن 145 کیلوگرم است .


بیوگرافی کامل احمد ایراندوست


ازدواج احمد ایراندوست


احمد ایراندوست علت بازگشتش به ایران را اینگونه بیان می‌کند که پس از ازدواج با همسرش که خواهر دو شهید است، به این نتیجه رسیده‌است که زندگی در شرایط آنجا با روحیات و عقایدشان سازگار نیست، این بود که تصمیم گرفت به ایران بازگردد .


آیا احمد ایراندوست بادیگارد هالیود است ؟


وی همچنین ادعا می‌کند که در دو فیلم در بالیوود نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.احمد ایران دوست دو بار کاندید جشنواره فجر بازیگر مکمل مرد شده است.


برای فیلمهای ایکس لارج و پا تو کفش من نکن کاندید شده بود از سی و هشتمین و سی هفتمین دوره جشنواره فجر ایراندوست در زمان تولید سریال شب‌های برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و مدیری هم نقش غول برره را با توجه به جثه اش به او داد.

بیشتر بخوانید  خاطرات تنهایی، سری 1


بیوگرافی کامل احمد ایراندوست


ماجرای ازدواج و همسر احمد ایراندوست


من اول می خواستم در آمریکا ازدواج کنم ، یعنی برایم گرفتن زن آن طرف مهم بود ، اما خدا را شکر سر سفره پدر و مادر بزرگ شدیم ، مادرم اصرار داشت دختر ایرانی بگیرم ، امر مادر روی چشم ماست ، برگشتم و یک دختر خانواده دار ، خواهر دو شهید اهل یزد را برای همسری انتخاب کردم ، یزدی ها هم که می دانید معروفند به مردمانی با اعتقاد و خدایی.


یادم است 14 روز مرخصی گرفتم ، آمدم و ازدواج کردم و برگشتم ، وقتی بچه دار شدیم ، همسرم از اول هم با محیط آنجا مشکل داشت ولی بعد که پای تربیت بچه هم به میان آمد دیگر برگشتیم و ایران زندگی مان را ادامه دادیم.


بیوگرافی کامل احمد ایراندوست


ایراندوست مسلط به 5 زبان


وی به پنج زبان زنده دنیا مسلط است ، علت بازگتش به ایران را اینگونه بیان می کند که پس از ازدواج با همسرش که خواهر دو شهید است ، به این نتیجه رسیده اند که زندگی در شرایط آنجا با روحیات و عقایدشان سازگار نیست ، این بود که تصمیم گرفتند به ایران بازگردند.


عکس های دیدنی احمد ایراندوست


بیوگرافی کامل احمد ایراندوست



بیوگرافی کامل احمد ایراندوست



بیوگرافی کامل احمد ایراندوست



بیوگرافی کامل احمد ایراندوست



بیوگرافی کامل احمد ایراندوست


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *