احسان علیخانی بالاخره از عشق اصیلش گفت |‌ عشق اصیل احسان علیخانی کیست



آنچه دیگران می خوانند:

احسان علیخانی او در برنامه عصر جدید از عشق واقعی گفت. احسان علیخانی او با حضور در جوکر و عصر جدید، فعال ترین هنرمند این روزهای فضای شبکه خانگی است. احسان علیخانی در چند روز اخیر در برنامه ها خبرساز شده است. ماجرای ازدواج و عشق این مجری خبرساز شد. احسان علیخانی دوباره ویروسی شد او هر روز با برنامه هایش در اینستاگرام ترند می شود. علیخانی در صحبت های خود چندین بار از عشقش به مادرش صحبت کرد. زمانی گفته بود بچه طلاق است احسان علیخانی یکی از افراد موفق در عرصه برنامه سازی صدا و سیما است که هنوز هم افراد زیادی را به تلویزیون جذب می کند. با برنامه هایشان

همسر احسان علیخانی کیست؟

این روزها سینمای ایران مملو از سوژه های حاشیه ای و اخبار گوناگون درباره ازدواج چهره های مشهور و محبوب است. در این میان زندگی خصوصی احسان علیخانی مجری مسلط و توانمند تلویزیون زیر ذره بین و در کانون توجه مخاطبانش قرار دارد و حرف ها و تصاویر زیادی از ازدواج و همسر این مجری جوان منتشر شده است. فضای مجازی

در این قسمت از چهره در نمناک به این موضوع و زنانی که به عنوان همسر یا نامزد احسان علیخانی معرفی می شوند می پردازیم.

احسان علیخانی

شایعات به دلیل شهرت احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری توانمند و سرشناس تلویزیون است که نه تنها با اجرای برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان مخاطبان را به خود جذب کرد، بلکه برخلاف انتقاد بسیاری از منتقدان، نه تنها در گریاندن مردم و فراموش نشدنی اش استاد بود. اجراهایی در چند سال که توانست تخصص خود را به بینندگان نشان دهد و تجربه ای متفاوت را برای آنها رقم بزند.

اخیرا زندگی خصوصی آقای مجری که مجری برنامه تحویل سال نو و ایام نو بوده و در چندین برنامه و پروژه سینمایی به عنوان تهیه کننده و کارگردان فعالیت داشته، مورد توجه عده ای قرار گرفته است و برخی از کاربران در فضای مجازی این موضوع را شنیده اند. ازدواج احسان علیخانی داده و از طرف خود نامزدها را نیز معرفی کردند. به بهانه پخش عصر نو و جوکر فرصت را مغتنم شمرده و درباره ازدواج احسان علیخانی این شفاف سازی را ارائه کردیم.

احسان علیخانی

زنانی که به عنوان همسر احسان علیخانی معرفی می شوند

بیشتر بخوانید  فرمانده سپاه در خوزستان: کمک به سپاه در مناطق کم آب / ما خصوصاً در کنار مردم دشت آزادگان هستیم - اخبار خوزستان - اخبار استانهای تسنیم

به عنوان یک انسان به این نکته توجه کنید که هر شایعه ای در مورد یک فرد اعم از معروف و عادی، آرامش زندگی او را بر هم می زند و باعث ناراحتی او می شود، بنابراین ورود به این موج و دامن زدن به آن جایز نیست.

معلوم است که برخی از افراد سودجو و کسانی که نیاز به بازدید و کلیک دارند، هر عکسی از احسان علیخانی که او را در کنار خانمی با عنوان همسر احسان علیخانی نشان می دهد منتشر می کنند و به این شایعات بی اساس دامن می زنند. شایعات زیادی وجود دارد که ما به مهمترین آنها اشاره می کنیم.

احسان علیخانی

خلاصه بیوگرافی احسان علیخانی:

متولد: 24 آبان 1361 تهران

تحصیلات: لیسانس مدیریت بازرگانی

فارغ التحصیل از دانشگاه تهران

حرفه: تهیه کننده، مجری تلویزیون، دستیار کارگردان، کارگردان، تهیه کننده فیلم

سال‌های فعالیت: دستیار کارگردان (از سال 1388)

کارگردان (از سال 2001)

مجری تلویزیون (از سال 2003)

تهیه کننده تلویزیون (از سال 2008)

والدین: حسین علیخانی- طوبی مظاهری

جوایز: تندیس بهترین چهره تلویزیونی هفدهمین جشنواره حافظ

تندیس بهترین نمایش برنامه ماه عسل از پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم

احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی:

احسان علیخانی زاده 24 آبان 1361 در تهران به دنیا آمد. او دو خواهر و یک برادر دارد و آخرین فرزند خانواده است. مادرش یک پرستار بازنشسته است

احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و هم اکنون مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پرمخاطب مانند ماه عسل در سال های اخیر است.

حتی در نوجوانی عاشق بازیگری و کارگردانی بود و می خواست به این حرفه و هنر برود.

اما با توجه به شرایط کاری و آینده نامشخص این هنرمند این هنر را شغل دیگری می دید.

در دوران دبیرستان 1.5 سال در تیم جوانان باشگاه پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد اما به دلیل شکستگی پا دیگر نتوانست در زمین چمن بازی کند و به فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای روی آورد.

او کار خود را در دفتر یک فیلمساز به عنوان عضو گروه صحنه و دستیار کارگردان آغاز کرد، سپس وارد تلویزیون شد و شروع به تصویربرداری تبلیغاتی، تیزرها و مستندهای کوتاه کرد.

او برای اولین بار در سال 1392 در برنامه تلویزیونی «پسران ایرونی» به عنوان مجری جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «دریا و مد» به چهره ماه عسل تبدیل شد.

علیخانی در سال 1381 در مجموعه موارد ناشناخته به تهیه کنندگی «جمال شورجه» به عنوان بازیگر ظاهر شد.

بیشتر بخوانید  رشد ۲۶ درصدی تحویل محصولات فولاد مبارکه در بازار داخل

اجرای برنامه ماه عسل باعث شهرت و محبوبیت او شد و امروز یکی از مجریان محبوب و پرطرفدار ایرانی است که رقیبی ندارد و دلیل اجرای بی پروا، مرزی و صمیمانه اش متفاوت بودن با دیگران است. .

احسان علیخانی همچنین مجری برنامه استعدادیابی به نام عصر حدید (مسابقه تلویزیونی) بود.

در تیرماه 97 و در پی انتشار خبر تخلف تعاونی اعتبار «موسسه اعتباری تأسیس» سامان الحجج، از دو هنرمند و مجری رادیو به نام های «م-م» و «الف-الف» نیز نام برده شد که به سرعت مهران مدیری و احسان معرفی شدند. علیخانی.

خبر دریافت 3 میلیارد تومان برای تبلیغات یک موسسه اعتباری غیرمجاز به نام هدیه احسان علیخانی فوری در شبکه های اجتماعی منتشر شد و واکنش های منفی بسیاری را در پی داشت. پس از آن احسان علیخانی در 9 تیر 1396 در برنامه ناله خورشید حاضر شد و پذیرفت برای تبلیغات 6 برنامه 3 میلیارد تومان دریافت کند.

اما گفت که این مبلغ را به عنوان تهیه کننده و برای تامین هزینه های تولید برنامه که با توجه به بودجه سازمان صدا و سیما اجتناب ناپذیر است، دریافت کرده است. حضور او در برنامه آبان خورشید با حاشیه هایی همراه بود. عده ای از حضور او در برنامه و قبول اینکه «الف-الف» اوست دفاع کردند و مشکل را توضیح دادند.

احسان علیخانی

عروسی احسان علیخانی

شایعات زیادی درباره همسر احسان علیخانی در فضای مجازی شنیده می شود اما او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و انتشار عکس های مختلف با نام همسرش صحت ندارد.

احسان علیخانی

ناگفته هایی از زندگی احسان علیخانی

احسان علیخانی از دوستان صمیمی مرحوم پاشایی (خواننده) بود و اولین فردی بود که پس از فوت مرتضی پاشایی تلفنی به برنامه گلخانه آمد و این خبر را اعلام کرد. از میان هنرمندان به بازی رضا کیانیان و پرویز پرستویی علاقه دارد.

احسان علیخانی یکی از هواداران پرسپولیس است که 5.1 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس در دبیرستان و 1 سال در سایپا بازی کرد اما به دلیل شکستگی پا دیگر نتوانست در زمین چمن بازی کند. سپس وارد فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای شد.

به گفته وی، احسان در تقلب با همکلاسی هایش حرفه ای بود و به عنوان یکی از دانش آموزان فعال در جشن ها و مراسم مدرسه حضور داشت. در دوران مدرسه دانش آموزی درس خوان اما شیطون بود، به همین دلیل مدیر مدرسه او را به عنوان ناظر کلاس منصوب کرد تا از شیطنت هایش جلوگیری کند.

ورود احسان علیخانی به عرصه هنر

بیشتر بخوانید  فیلم/ مدال نقره المپیک بر گردن حسن یزدانی

احسان علیخانی دوره های آموزشی هنری را در باشگاه مهرورزان جوان گذراند و سپس به عنوان یکی از عوامل صحنه و دستیار کارگردان به فیلمبرداری و ساخت تیزرهای تبلیغاتی پرداخت.

تجربه بازیگری احسان علیخانی

احسان علیخانی در سریال «موارد ناشناخته» به کارگردانی جمال شورجه بازی کرد. او در این سریال دستیار کارگردان نیز بود و بازی در آن اولین و آخرین تجربه بازیگری احسان علیخانی بود.

شایعه ممنوعیت فیلمبرداری احسان علیخانی:

احسان علیخانی در پاسخ به احمدی نژاد که گفته بود اقلام ضروری عید در کوچه ما گران نیست، مردم تهران می توانند بیایند و در محله ما عیدی بخرند، گفت: گران است، مردم می بینند و نمی توانند در کوچه شما بخرند و این باعث شد توبیخ و توبیخ احسان علیخانی در تلویزیون. اما پس از یک روز شایعه ممنوعیت فیلمبرداری علیخانی تکذیب شد.

پیاده سازی و برنامه نویسی:

دوره جدید “مجری و تهیه کننده برنامه” (شبکه 3)

عصر نوا، “مجری و تهیه کننده برنامه” (ویژه برنامه برگزار شده در سال 1397، شبکه 3)

بهار نارنج “مجری و تهیه کننده برنامه” (ویژه برنامه سال 1396 شبکه سه)

تهیه کننده فیلم (بدون تاریخ، بدون امضا) – 1395

ماه عسل (1386، 1387، 1388، 1390، 1392، 1393، 1394، 1395، 1396، 1397)

طراح، تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل (ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه سه) 1392، 1393، 1394، 1395، 1396، 1397.

سه ستاره «مجری و تهیه کننده برنامه» (ویژه برنامه انتخاب برترین های تلویزیون در سال های 1393، 1394، 1395 از نگاه مردم)

سه ستاره (1393)

تهیه کننده و مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۷.

پشت پرده (1391, 1392)

بهار نارنج (ویژه برنامه تحویل سال 2014)

دو نیمه سیب (1390، 1391، 1392)

جزر و مد (1384، 1385)

صبح آمد (1383)

صبح بخیر ایران

Irony Bois (تابستان 2003)

قله های افتخار

یک باشگاه چند وجهی

تهیه کننده محرمانه – عطر بارون – مثل هیچ – نور بالا – در نظر بگیرید.

مستندی به کارگردانی شیخ بهایی – المپیاد فیزیک در اصفهان

کانال سه جشن سالگرد قسمت 2 کارگردان

کارگردانی 2 قسمت از جشن قهرمان قهرمانان


دیدگاهتان را بنویسید