احسان علیخانی بازیگر جوکر را داماد کرد



آنچه دیگران می خوانند:

احسان علیخانی او دو خواهر و یک برادر دارد و آخرین فرزند خانواده است. مادر احسان علیخانی پرستار بازنشسته احسان علیخانی این بازیگر با جوکر ازدواج کرد. جوکر این سکانس را در مرحله تولید حذف کرد احسان علیخانی تشویق جوکر از عباس جمشیدی فر که در قسمت جدید جوکر پشت صحنه پخش شد را در ویدیوی زیر ببینید.

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 24 آبان 1358 در تهران و ساکن خیابان هروی، فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران، دارای 2 خواهر و یک برادر و آخرین فرزند خانواده است.

مادرش یک پرستار بازنشسته است و او می گوید بهترین دوست اوست. در دوران مدرسه شیطنت می کرد و مدیر مدرسه او را ناظر بند کرد تا جلوی شیطنتش را بگیرد. در دوران دبیرستان یک سال در تیم جوانان پرسپولیس و یک سال در سایپا بازی کرد و به دلیل 3 شکستگی پا دیگر نتوانست روی چمن بازی کند و به فوتسال و تنیس پرداخت.

احسان علیخانی

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر یکی از بازیگران سرشناس کشورمان است که در سریال های زیادی بازی کرده است.

او در 17 شهریور 1359 در تهران به دنیا آمد و بیشتر مردم او را با سریال بچه منحس می شناسند.

جالب است بدانید عباس جمشیدی فر در سریال هایی مانند پیامک از دیار باغی، بزنگاه، خانه اجاره ای و باغ شیشه ای نیز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید  من از انتخاب Boavista بسیار راضی هستم / من با Kiros در پرتغال تنها نیستم - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

او را می توان یکی از بازیگران ثابت سریال بچه مهندس دانست و از فصل اول تا چهارم این سریال به عنوان یکی از شرکت کنندگان در برنامه خانه مهر، جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میفتاحی بازی کرد. در فصل دوم ظاهر شد که در نهایت حذف شد.

احسان علیخانی

در 15 سالگی به بازیگری علاقه مند شد تا اینکه به مدرسه استاد سارقیان رفت و به بازیگری و نمایشنامه نویسی پرداخت و پس از چند بار بازی در سریال روز خوش حبیب آقا چهره خود را به نمایش گذاشت.

او جشن ها و رویدادهای مدرسه را در دبیرستان و نمایش های تئاتر ترتیب می داد. در سال 1379 با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد و در سال 1358 به عنوان دستیار کارگردان در سریال ها و فیلم هایی مانند موارد ناشناخته – بهشت ​​آبی – هفت ترانه وارد کار هنری شد.

با دیدن اجرای جواد یحیوی به اجرا علاقه مند شد. اولین اجرای زنده او در سال 1389 با اجرای آثاری مانند صبح آمد و ماه عسل و غیره بود. در سال 1360 به عنوان مدیر برنامه وارد شبکه اول شد و در سال 1361 به طور اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را آغاز کرد.


بیشتر بخوانید  اجرای برنامه ای برای کنترل حیوانات ناقل بیماری در البرز ضروری است

دیدگاهتان را بنویسید