احسان حدادی: شاید این آخرین المپیک من باشد ، شاید نه


سه ورزشکار ایرانی قبل از اعزام به المپیک توکیو در این مسابقات شرکت کردند.

به گزارش ایسنا ، تیم دو و میدانی ایران متشکل از سه ورزشکار و یک مربی یکشنبه شب 23 آگوست به بازی های توکیو رفت تا از 28 آگوست رقابت های المپیک را آغاز کند.

احسان حدادی در پرتاب دیسک ، حسن تفتیان و فرزانه فصیحی در ماده 100 متر مردان و زنان با دویدن ایوب دادرووان در حالی که مربیان به المپیک 2020 رفتند.

مهدی پیرهان ، دونده 400 متر با مانع و دیگر المپیکی ایرانی به دلیل بیماری عروق کرونر قلب اعزام نشد و طبق اعلام فدراسیون دو و میدانی ، در صورت آزمایش منفی ، در روزهای آینده اعزام می شود.

هاشم سیامی ، رئیس فدراسیون دوومیدانی ، که همچنین رهبر تیم است ، در تاریخ 2 اوت به محل بازی های المپیک مقابل این تیم رفت.

احسان حدادی: این آخرین المپیک من است

قبل از اعزام به توکیو ، حدادی درباره المپیک 2020 گفت: “ما در راه رسیدن به توکیو 2020 مشکلات زیادی داشتیم ، فراز و نشیب ، آسیب دیدگی و فراز و نشیب زیادی داشتیم.” از طرف دیگر منتظر لغو بازی های المپیک بودیم اما یک سال به تعویق افتاد. در این المپیک اتفاقات بدی رخ می دهد و متأسفانه ما مهدی پیرهان را که یکی از قهرمانان خوب کشورمان است ، در این سفر همراهی نمی کنیم. امیدوارم نتیجه تست خیلی زود منفی باشد تا شاهد رقابت این عزیز در توکیو باشیم.

وی افزود: خوشحالم که چهارمین المپیک خود را تجربه کردم ، امیدوارم بتوانم رکورد خوبی در این بازی ها ثبت کنم. اگرچه بدنم آسیب دیدگی های زیادی دارد اما در کشورم در رشته های دوومیدانی و ورزشی شرکت می کنم و امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم. من از مردم کشورم می خواهم که برای ورزشکاران ایرانی دعا کنند و انرژی مثبت بفرستند تا همه در این شرایط سخت بتوانند کامل برگردند و مردم را خوشحال کنند.

بیشتر بخوانید  دخالت دولت، بازار ماشین‌آلات کشاورزی را نامتوازن می‌کند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

حدادی گفت: شاید این آخرین المپیک من باشد ، شاید نه ، اما امیدوارم هر کاری که می توانم انجام دهم در این بازی ها حاصل شود.

حسن تفتیان: بازی های المپیک نقطه عطفی برای خوشحالی مردم است

سریع ترین مرد ایران نیز در مورد این بازی ها گفت: “من از اینکه برای دومین بار این افتخار را کسب کردم بسیار خوشحالم و خدا را شکر می کنم که درگیر شده ام تا نماینده خوبی از مردم در کشورم باشم.” من تمام تلاشم را می کنم تا نماینده شایسته کشورم در این رقابت بزرگ باشم.

وی افزود: قطعاً این مسابقات می تواند نقطه عطفی برای خوشبختی مردم کشورمان باشد. افرادی که این روزها بیش از هر زمان دیگری به شادی نیاز دارند و مشکلات زیادی دارند. مردم در سراسر ایران ، چه در خوزستان ، چه در سیستان و چه در تمام نقاط کشور ، روزهای سختی را سپری می کنند. امیدوارم روزهای خوبی برای ایران عزیز فرا برسد و ورزشکاران بتوانند باعث خوشحالی مردم در این بازی ها شوند.

فرزانه فصیحی: امیدوارم بهترین باشم

فصیحی گفت: “خدا را شکر که من نماینده زنان ورزشکار در المپیک توکیو هستم.” امیدوارم با دعای مردم و دوستان ورزشکارمان نتیجه خوبی را در مسابقات کسب کنیم ، عملکرد خوبی را به ثبت برسانیم و بهترین باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید