احتمال کاهش مجازات بابک زنجانی وجود دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



رسول کوهپایه زاده در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی در واکنش به سخنان حجت الاسلام مرتضوی ، رئیس دیوان عالی کشور ، در مورد قطعی شدن حکم اعدام بابک زنجانی ، گفت: قانون مجازات اسلامی ، که شامل عفو و بخشودگی است ، مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: همان حکم نهایی و مرجعی که بلافاصله پس از آن محکومیت ، به صراحت در بخشش و رای بخشودگی وی ، که یکی از نهادهای مهم قانون مجازات اسلامی است ، برای موکل من مجازات اعدام در نظر گرفت. مجاز در ماده 114 قانون مربوطه به آن اشاره شده است.

وکیل بابک زنجانی افزود: بنابراین موکل به ویژه در زمان وکالت رسمی اقدامات قابل توجهی انجام داده است. لطفا تفویضی تمام دارایی و دارایی خود را در ایران به شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی منتقل کرد.

کوهپایه زاده گفت: ثانیاً وی اقدامات مناسب و همکاری م effectiveثر و قابل توجهی را برای انتقال اموال و دارایی به خارج از کشور انجام داده است که کارمندان مربوطه از این امر مطلع هستند.

وی گفت: بنابراین ، چون ادعا صریح بر این موضوع است و هیچ گونه تردیدی ندارد ، با توجه به اقدامات انجام شده ، در صورت استرداد وجوه ، مشتری قطعاً مورد عفو قرار می گیرد و در واقع همه باید خلاف قانون باشند. “و مطابق با نظرات نهایی مقامات ذی صلاح باشید.

بیشتر بخوانید  خداحافظی مسعود شجاعی در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید