احتمال وزش باد و گرد و خاک از فردا در تهران



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در مناطق شرقی و شمال شرق استان افزایش ابر و در برخی نقاط متغیر تا ابری خواهد بود. در ارتفاعات با رگبار پراکنده و در نواحی جنوبی و غربی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک در استان پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، هوای استان تهران طی پنج روز آینده صاف، نیمه ابری و در برخی نقاط وزش باد پیش بینی می شود.

طی سه روز آینده به ویژه امروز و فردا (15 و 16 شهریور ماه) در نواحی شرقی و شمال شرق استان افزایش ابر و در برخی نقاط در ارتفاعات متغیر تا ابری همراه با رگبار و رگبارهای گاه‌گاهی و موقتی خواهد بود. سنگین. وزش باد همراه با احتمال رعد و برق در مناطق جنوبی و غربی در استان تا روز پنجشنبه به ویژه در عصر و شب وزش باد شدید با احتمال عبور گرد و خاک پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 38 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (۲۶ شهریور) تا ساعاتی دیگر فردا (۲۵ شهریور) با وزش باد و نیمه ابری با کمینه دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد صاف می‌شود و طی روز پنج‌شنبه (۲۶ شهریور) در جایی صاف. . وزش باد و نیمه ابری با حداقل دمای 23 و حداکثر 34 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید  یک ترم تحصیلی برای دانشجویان حذف می‌شود -

دیدگاهتان را بنویسید