مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

احتمال بازگشت کوپن جدی شده است / کالاها چه کالاهایی داده می شود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از جی پلاس، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت: مجلس و دولت هنوز درباره نحوه حذف ارز 4200 تومانی و جایگزینی آن به توافق مشترک نرسیده اند و رایزنی ها در این زمینه همچنان ادامه دارد. در دست اقدام.

حمیدرضا حاجی بابایی روز سه شنبه (21 دی) درباره حذف ارز ترجیحی در لایحه بودجه سال 1401 گفت: موضوع ارز ترجیحی در بودجه موضوع بسیار مهمی است و برای این موضوع بسیار مهم، دولت و مجلس باید مصوبه ای را اتخاذ کنند. نتیجه گیری مشترک و دقیق هیچ تصمیم نهایی بدون راه حل قطعی نمی توان گرفت. زیرا خطر سرخ ما وجود مردم است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 افزود: بررسی راهکارهای مصوب مجلس و مورد قبول دولت در جلسات ادامه دارد تا اینکه به توافق مشترک برسیم و دولت در جلسات گزارش ارائه کند و راه حل نهایی به نتیجه نرسیده است. هنوز ارائه شده است.”

وی ادامه داد: در مورد حذف ارز 4200 تومانی، اینکه کدام دهک ها و چگونه از خود حمایت می کنند و چه یارانه ای دریافت می کنند، در این جلسات مطرح می شود. چون تعریفی از دهک های مختلف مردم برای یارانه دادن وجود دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: تا زمانی که به یک راه حل قطعی برسیم که به موجودیت مردم لطمه ای وارد نشود راه حل های پیش بینی شده قابل تصویب نیست و آن راهکارها باید از قدرت فکری لازم برای تصمیم گیری برای حذف ارز برخوردار باشد. 4200 تومان.

بیشتر بخوانید  پلیس راهنمایی و رانندگی از ورود وسایل نقلیه غیر محلی به استان اردبیل جلوگیری می کند

آیا به مردم یارانه مستقیم پرداخت می شود؟

حاجی بابایی با بیان اینکه در صورت لغو ارز 4200 تومانی یارانه مستقیم به مردم پرداخت می شود گفت: جهت مجلس به سمت کالابرگو است. البته این سوال هنوز خلاصه نشده است.

وی در خصوص پیشنهاد دولت مبنی بر جایگزینی حذف ارز 4200 تومانی توضیح داد: مشکل بودجه این است که دولت جزییات برنامه را ارائه نکرده و اکثر موارد کلی را اعلام کرده است. در این راستا دیدارهایی با نخست وزیر و وزرای دولت برگزار شد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 در صورت حذف ارز 4200 تومانی چه کسانی و چه کالاهایی یارانه می گیرند؟ وی گفت: موضوع جلسات بررسی 7 تا 8 پیشنهاد است که آیا باید انجام شود یا خیر؟ و اگر بله، به چه کسی یارانه بدهیم؟ یا چه تفاوت هایی در این زمینه باید داشته باشیم؟ همچنین اگر قرار است به محصول لیستی تعلق گیرد، برای کدام کالاها باید در نظر گرفته شود؟

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: من به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق تا زمانی که فکر نکنم و آرامش نداشته باشم کاری از پیش نمی برم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *