اجرای 23 ماموریت توسط اورژانس هوایی ایلام – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، ماهیگیری سبک علیمرادی وی گفت: در سال های اخیر با وام های اربعین هشت میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آشیانه بالگردهای هوایی 115 اضطراری فراهم شده است که کافی نیست.

وی افزود: با رایزنی های انجام شده در این لانه در محله بیمارستان با 372 تختخواب در ایلام ، واقع در بانگانگا با امکانات ساختمانی محل اقامت خدمه پرواز و لایه یک هلی کوپتر در حال ساخت است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام می گوید ماهانه بین 23 تا 25 مأموریت از هواپیمایی اضطراری انجام می شود ایلام آماده است ، ادامه داد: به ازای هر ساعت مأموریت هلی کوپتر هوایی ، حدود 370 میلیون ریال هزینه می شود که از طریق سازمان اورژانس 115 پرداخت می شود و خدمات آسیب دیدگان کاملاً رایگان ارائه می شود.

وی یادآور شد: در سه ماهه اول سال جاری در مجموع 23 مأموریت اورژانس هوایی ایلام از این تعداد 8 مورد تصادف رانندگی و 15 مورد تصادف رانندگی است.

علیمرادی با اشاره به اینکه شهر ایلام مفقود شده است لایه وی فرود یک هلی کوپتر است ، وی افزود: اجرای این مهم نیاز به همکاری دستگاه های ذیربط از جمله شهرداری دارد.

وی افزود: از وام های داخلی سازمان تاکنون 10 لایه بالگردی در شهرهای ایلام با وام حدود 9 میلیارد ریال ساخته شده است.

رئیس مرکز اورژانس قبل بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی ایلام توجه داشته باشید: اکنون 43 پایگاه جاده ای و زمینی و یک پایگاه هوایی با 380 نیرو در اورژانس 115 ایلام به مردم استان ایلام خدمات ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید  دستور جلب ملی پوش سابق والیبال در خارج از کشور

دیدگاهتان را بنویسید