اجرای 14 ویژه برنامه از دهه استان در خراسان رضوی



ایسنا / خراسان رضوی دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی با بیان اینکه برنامه های ویژه زیادی برای دهه ولایت و عید غدیر در نظر گرفته شده است ، گفت: 14 برنامه ویژه برای دهه ولایت در نظر گرفته شده است که همزمان با عید غدیر آغاز می شود .

حجت الاسلام والمسلمین سعید آخوندی در کنفرانس مطبوعاتی با تشریح برنامه های دهه ولایت و بنیاد بین المللی غدیر در خراسان رضوی که امروز در مشهد برگزار شد ، گفت که واقعه غدیر باید تحول فرهنگی و اجتماعی در عاشورا ایجاد کند . از مسئله گادر نباید غافل شد و نقش رسانه ها می تواند در این زمینه بسیار تأثیرگذار باشد و باید گفت که ما نتوانستیم به گادیر دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در غدیر سه کار تربیتی ، آیینی و آیینی باید انجام شود که در زمینه آداب و رسوم در ایام غدیر انجام می شود اما برای افزایش دانش مردم از غدیر باید در طول سال کار کرد .

آخوندی افزود: اگر می خواهیم خطبه گدیر را به خانواده ها تسری دهیم ، لازم است در تمام طول سال برنامه داشته باشیم ، بنابراین بنیاد بین المللی گدیر 110 مسجد را به عنوان پایگاه های تخصصی تبلیغ گادیر برای ارائه سمینار ، تبلیغ و برنامه برای مساجد شناسایی کرده است. برای مساجد ، حسینیه ها و مجتمع های فرهنگی. “غدیر را تبلیغ کنید تا غدیر را از صحرا بیرون بیاورد.

وی در مورد برنامه های بنیاد بین المللی “گدیر” در سال 1400 ، گفت: “طبق برنامه” مولا علی “که بر اساس آن 110 زندانی تحت این برنامه آزاد می شوند ، برنامه ویژه” حل مشکلات علی “از طریق ایجاد شغل برای 110 خانواده نیازمند سید برنامه ویژه ای “تغذیه علوی” با پیش بینی 1 میلیون و 110 هزار وعده غذای گرم در شب و روز عید و گسترش آن در مناطق فقیرنشین استان فراهم می کند.

بیشتر بخوانید  چهار مدعی عنوان قهرمانی جام جهانی قطر از نگاه بزرگان فوتبال دنیا

دبیر بنیاد بین المللی گدیر خراسان رضوی افزود: ویژه برنامه “دریاچه گدیر” با 110 هزار پوسته آب معدنی برای مردم خوزستان ، ویژه برنامه “لبیک یا رسول خدا” در عید شبانه روز با 1400 مراسم در سال 1400 امتیاز در استان ، 700 نقطه در مشهد برگزار می شود ، ویژه برنامه “گفتگوی علوی” با 110 صندلی در مشهد ، ویژه برنامه “خانواده علوی” برای حمایت از 110 ازدواج آسان ، ایجاد 110 ایستگاه صلواتی ، پیش بینی 40 خیابان گادیری در استان ، 14 خیابان قدیری در ایستگاه های صلواتی مشهد ، تزئینات و هدایا برای مردم در این خیابان ساخته شده است. “پویش غدیریه” با تزئین ماشین ، دکوراسیون منزل و پخت کیک که جوایز آن پنج چهارم سکه و پنج کمک هزینه سفر کوم و 110 جایزه معنوی و فرهنگی از دیگر برنامه ها است. این دهه استان است.

وی با پیش بینی 300 کاروان ، ویژه برنامه “فرزندان علوی” با ایجاد نرم افزار کودکان علوی ، ویژه برنامه پرچم علوی که کارکنان حرم امام رضا (ع) با پرچم حرم مطهر کاروان های شادی و ماشین ایجاد کردند. امام علی (ع) در میان خانواده های مشکل دار ، ویژه برنامه “شب های سن آباد” حضور خواهد داشت و به عنوان یکی دیگر از برنامه های غدیر ذکر شده است.

آخوندی با بیان اینکه برنامه های ویژه دهه فقیر به روش ویژه ای اجرا می شود ، گفت: بنیاد بین المللی غدیر با همکاری مساجد به مدت 10 شب خطبه غدیر را برای مردم تشریح می کند.

وی در مورد شرایط کرونر و برنامه های پیش بینی شده گفت: پروتکل های بهداشتی در همه ایستگاه های صلواتی در همه خدمات از جمله غذا ، تغذیه و خدمات فرهنگی ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  آلفا فیتو پروتئین در مردان

دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی با اشاره به بودجه این بنیاد گفت: بودجه بنیاد بین المللی غدیر در سال گذشته 20 میلیون تن بود که بسیار ناچیز است ، بنابراین بیشتر خدماتی که از طریق دریافت کمک های مردمی ارائه می دهیم ، استفاده از ظرفیت دستگاه این یک کار فرهنگی و خیریه است و اکثر دستگاه ها به صورت پشتیبانی با ما کار می کنند.

وی گفت که امسال حادثه با گدیر در حیاط گدیر در حرم رضوی ، پارک کوهسانگی و پارک ارم در پنج تن با مجوز ستاد کرونا بازسازی خواهد شد. وی گفت: حادثه غدیر سه روز قبل از عید در پارک کوهسنگی و ارم ترمیم خواهد شد. و در حرم مطهر رضوی در روز عید برگزار می شوند.

کشیش در مورد نرم افزار کودکان علوی گفت: سال گذشته نرم افزار کودکان علوی برای کودکان بین 9 تا 13 سال ایجاد شد اما امسال این نرم افزار به روزرسانی می شود و کودکان می توانند از طریق نرم افزارهای شاد که از آنها مطلع می شوند از نرم افزار کودکان علوی استفاده کنند. تحصیلات. “متاسفم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی ، در خصوص ویژه برنامه های بنیاد غدیر در حومه شهر ، وی افزود: وب سایتی برای برنامه های غدیر تهیه شده است که بخشی را برای نیازمندان و هر حسینی که می خواهد به او غذا بدهد ، ثبت نام می کند و ما در این نرم افزار برای 50 شهر استان سهمیه تعیین کرده ایم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید