اجرای یک پیاده روی عصرگاهی با شعار “نشاط و سلامتی” در زنجان


نرگس رمضانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ، با اشاره به پیاده روی هفتگی در داخل انجمن های ورزشی استان ها ، اظهار داشت: با توجه به اینکه گسترش ویروس کرونا این باعث بی عملی شده است ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم یک برنامه عمومی را برای افزایش نشاط و شادابی در جامعه اجرا کنیم.
نایب رئیس هیئت مدیره انجمن های ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه پیاده روی عصرگاهی این هفته با شعار “شادی و سلامتی” آغاز شد ، افزود: این پیاده روی ساعت 18 از میدان آزادگان به سمت مجموعه نمایشگاه های خزر انجام می شود. .
رمضانی رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برای شرکت در پیاده روی را ضروری دانست و افزود: همچنین تأکید شد که شرکت کنندگان باید از آب و ماسک استفاده کنند.
وی با اشاره به اهداف پیاده روی هفتگی ، توضیح داد: از آنجا که گردشگری به کمترین امکانات نیاز دارد و برای سلامتی و تناسب اندام موثر است ، تصمیم به برگزاری همایش های پیاده روی در قالب او این کار را هفتگی انجام می داد.
نایب رئیس شورای انجمن های ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه همایش های ورزشی پیام خوشبختی و تحرک در بین مردم است و باعث کاهش انزوا و انزوا می شود ، افزود: این یک ورزش است.
وی با بیان اینکه ورزش و فعالیت بدنی علاوه بر سلامت جسمی ، برای سلامت روانی فرد و نشاط عمومی مثر است ، افزود: انجام این همایش ها علاوه بر فواید جسمی و روحی ، موجب تقویت و توسعه نشاط اجتماعی و نشاط اجتماعی می شود. . “

بیشتر بخوانید  شکایت منصوریان از مجری صدا و سیما و کانال‌های مجازی

انتهای پیام / 73005 / ق


دیدگاهتان را بنویسید