اجرای پروژه “مدارس همدلی” در زنجان


روحولا صالحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح مدارس دلسوز به منظور گسترش و اطمینان از عدالت آموزشی هم آموزشی و هم همکاری با آموزش و پرورش طراحی و اجرا شده تا دانش آموزان مستعد با حمایت این نهاد بتوانند از خدمات آموزشی با کیفیت رایگان در مدارس مدارس و مدارس غیردولتی بهره مند شوند.

وی استفاده رایگان از ظرفیت هیئت های مدارس جهت تربیت استعدادهای برتر را از دیگر برنامه های کمیته کمک فرهنگی استان زنجان ذکر کرد و افزود: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و کمیته پشتیبانی استانی زنجان دانش آموز تحت حمایت در قالب وی به طور رایگان در مدارس عالی این استان تحصیل می کند و طبق ارزیابی انجام شده توسط دفتر مرکزی این موسسه ، استان زنجان دارای بالاترین امتیاز یک کشور در سال تحصیلی گذشته در این بخش بوده است.

معاون کمیته کمک های استان زنجان گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ مهربانی و حسن نیت و برقراری عدالت آموزشی در حمایت از دانش آموزان مستعد با حمایت و همدلی 93 مدیر از هیئت امنای و سایر مدارس دولتی انجام شده است. خیرین مدارس دلسوز کشور توسط معاون وزیر آموزش و پرورش و بختیاری رئیس کمیته امداد کشور که از آن مدیران خیرخواه استان زنجان بود مورد تقدیر قرار گرفتند.

صالحی با بیان اینکه پیروی از فرمایشات حکیمانه فرمانده معظم انقلاب در مورد همدلی و کمک وفادارانه ، که امروز انقلابی واقعی است ، افزود: همه مدارس هیئت امنای و سازمان های مردم نهاد در استان می توانند فرصت مناسبی برای پیوستن به “حرکت دلسوز” باشند مدارس اطمینان حاصل کنید که استعدادهای دانش آموزان تحت حمایت این موسسه شکوفا می شود.

بیشتر بخوانید  شکست غافلگیرکننده کاخ سفید در لبنان

انتهای پیام / 73005 / ق


دیدگاهتان را بنویسید