اجرای پروژه شناسایی استعدادها در 6 رشته ورزشی در زنجان


جعفر رمضانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ، با اشاره به برنامه های هیئت انجمن های ورزشی استان در روزها ویروس کرونا وی گفت: متأسفانه امسال تحت شرایط خاص بیماری کرونر قلب ، شاهد بودیم که اکثر ورزش ها تعطیل و نیمه تعطیل بودند اما با همان شرایط ، هیئت مدیره انجمن های ورزشی زنجان مسابقات و برنامه های مختلفی را اجرا کردند. “
رئیس شورای انجمن های ورزشی استان زنجان به برگزاری مسابقات مجازی به دلیل محدودیت های شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان تحقق یافته است.
وی با اشاره به اینکه از اول تیرماه پروژه دیگری برای استعدادیابی در 6 رشته ورزشی در حال انجام است ، گفت: این استعدادیابی در رشته های راگبی ، تاکرا سبک ، موی تای ، کف زمین ، پارکور و دارت آماده است.
رمضانی هدف از استعدادیابی در این ورزش ها را آموزش کودکان و نوجوانان با استعداد در ورزش های مختلف عنوان کرد: این استعدادیابی در گروه سنی بیش از 6 سال انجام می شود.
رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان گفت: در این استان استعدادها و ورزشکاران بی شماری فعالیت می کنند که شوراهای ورزشی می توانند کمک زیادی به استعدادیابی و شکوفایی ورزش در این استان کنند.
رمضانی تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف و برنامه های ورزشی فعالیت لازم است در قالب این باید برنامه ریزی شده و هدفمند باشد و همه باید در مسیر درست و به سمت رشد و شکوفایی ورزش در این استان حرکت کنند.

انتهای پیام / 73005 / ق

بیشتر بخوانید  انتصاب مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش


دیدگاهتان را بنویسید