اجرای “نه به انباشت خانه” توسط گرگان – مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، پرفورمنس “نه به انباشت خانه” ، یک کاروان که عصر چهارشنبه توسط معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و جهت گیری اسلامی گلستان و با حمایت معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی برگزار شد ( 7 ژوئیه) از ساعت 19:00 تا 21:00 دادگاه انقلاب گرگان اعدام شد.

خالق و مدیر کاروان با بیان اینکه برخی از مردم انباشت خانه را خریداری نمی کنند ، اظهار داشت: برخی از مردم از ترس افزایش بیشتر قیمت یا کمبود کالا بیش از آنچه نیاز دارند خرید می کنند و این منجر به عبارت “جمع شدن خانه” شده است. وارد ادبیات اقتصادی شوید. اگرچه برخی معتقدند که این اقدام اقتصادی مردم را نمی توان انباشت تلقی کرد ، اما واضح است که این عمل بر تعادل بازار تأثیر می گذارد و جو گمانه زنی و کمبودهای کاذب و گرانی و در نهایت خود مردم را تحت تأثیر قرار می دهد.

سید حسن حسینی نژاد افزود: زمانی ثبات قیمت را خواهیم دید که میزان عرضه و تقاضا در بازار ارتباط منطقی داشته باشد. به عنوان مثال ، قفسه های فروشگاه پر از فرآورده های نفتی است ، تقاضا و تقاضا همزمان با میزان سهام است ، اما گاهی اوقات افراد با احساس کمبود کالا و غیره به فروشگاه ها می روند. و به جای یک روغن چند روغن بخرید و ناخواسته سعی کنید تا زمانی که آنها یک “گنج خانه” بسازند.

حسینی نژاد ادامه داد: “کاملاً واضح است که” انباشت “، به نوبه خود ، در موقعیت خود در مورد کالاهای مصرفی ، برای تورم اخیر نیز بسیار مهم است. زیرا هرگاه میزان این نوع انباشت افزایش یابد ، قطعاً مقدار کافی از این محصول در بازار وجود نخواهد داشت که می تواند به ضرر اقشار محروم جامعه باشد. این نیز عاملی در افزایش دوباره قیمت ها ، ورود قاچاقچیان و دلالان بیشتری است که درآمد کسب می کنند.

بیشتر بخوانید  پاسخ عجیب نیمار به یک سوال؛ اگه بچه‌ات پسر بود، اسمش رو چی میزاری؟!+ ویدیو

کارگردان نمایش درباره محتوای کار گفت: در این کار 6 مجری زن و مرد با لباس فرم و صورت در حالی که سبد خرید بزرگی را در دست داشتند ؛ آنها هنر نشان دادند.

وی افزود: “سبد شخص اول مملو از بسیاری از کالاهای اساسی بود و در سبد آخر به ترتیب کالایی دیده نمی شد و مجری ها هنگام عبور از یک صف منظم و در کاروان مسیرهای تعیین شده. “آنها جلوه ای بصری بر روی خود و سبدها و همچنین بر روی محتوای نصب شده بر روی سبدها ایجاد کردند و هنگام عبور از خیابان ها آنها را در معرض دید عموم قرار دادند.

حسینی نژاد درباره اهمیت محوری محتوای نصب شده در سبدها گفت: “این کار به همان اندازه که خرید ، جلوگیری از انباشت داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و سود دلالان برای ترویج فرهنگ ایجاد شده است ، ما سعی کردیم از حداکثر کلمات برای به حداکثر رساندن استفاده کنیم. مفاهیم مرتبط بیایید این مسئله مهم را که اقتصاد کشور و مردم ، به ویژه محرومان و مستضعفان را تحت تأثیر قرار می دهد ، در قالب اجرا نشان دهیم.

وی گفت: محسن قربانی ، فائزه نوآبادی ، احمد شاهرخ ، طاها فرزباد ، فرزانه شاهینی و هستی محسنی به عنوان پیمانکار و “معید مورگانپور” مستند سازی و “فرزانه شاهینی” تولید تجهیزات عملکردی را بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید