اجرای طرح زوج و فرد از فردا



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا امروز شنبه 10 بهمن ماه با حضور اعضا برگزار شد. مصوبات این کارگروه با توجه به پایداری و آرامش نسبی جو و کاهش کیفیت هوا و با تاکید بر صرفه جویی در مصرف گاز به شرح زیر اعلام شد.

بر این اساس مهدهای کودک در هفته دوم بهمن ماه در تمامی شهرستان های استان تهران به جز دماوند و فیروکوه تعطیل بوده و فعالیت آموزشی کلیه مدارس و دانشگاه های دولتی و غیردولتی به صورت حضوری خواهد بود.

تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات نیمسال تحصیلی دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به عهده مدیر دانشگاه خواهد بود. همچنین طبق برنامه زمان بندی، آزمون های سراسری المپیاد علمی دانش آموزی برگزار می شود.

بر اساس مصوبه کارگروه اورژانس آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد در روز یکشنبه 11 بهمن ماه جاری اجرا می شود و پلیس و شهرداری با ثبت تخلفات، قانون را اجرا می کنند.

شهرداری تهران فروش روزانه مجوزهای ترافیکی در هفته را ممنوع کرد.

پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس فاتب نیز باید از تردد کامیون ها در شب به جز کامیون های حامل مواد سوخت و مواد فاسد شدنی جلوگیری کنند. همچنین فعالیت کلیه کارخانه های تولید شن و ماسه و آسفالت و بتن آماده و کلیه معادن شرکت سیمان تهران ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید  قیمت آپارتمان در نیاوران؛ متری یک پراید! + جدول قیمت

همچنین شهرداری ها برای جلوگیری از ماندن و فعالیت اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه ها اقدامات لازم را انجام دهند. یگان های اورژانس نیز باید در میادین اصلی مستقر شوند.

از شهروندان درخواست می شود در صورت لزوم از تردد غیرضروری خودداری و در صورت نیاز از ماسک مناسب N95 استفاده کنند.

همچنین روسای ادارات با درخواست مرخصی مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت کنند.


دیدگاهتان را بنویسید