اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان در یک ماه آینده



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، عبدالله ایزدپناه روز پنجشنبه در جلسه مجمع فرهنگیان انقلاب در مسجد ارشاد اهواز افزود: طرح رتبه بندی معلمان در اواخر دولت قبل تصویب شد که مشکلاتی داشت و به نتیجه رسید. یک نقطه مطلوب پس از تلاش بسیار

وی ادامه داد: در هفته جاری آیین نامه اجرایی طرح رتبه بندی تکمیل و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح در پنج فاز و بر اساس شاخص های فوق اجرا می شود، گفت: در فاز اول 45 درصد، در فاز دوم 55 درصد، در مرحله سوم. فاز 65 درصد، چهارم 75 درصد و در فاز آخر افزایش 90 درصدی حقوق فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: 2 نفر از کمیسیون آموزش در کارگروه حفظ این طرح نظارتی در این زمینه هستند. اگر معیشت معلمان بهبود نیابد، به مشاغل دیگری روی می‌آورند که ندارند.

ایزدپناه تصریح کرد: امروز کشور به ساحل موفقیت و آرامش نزدیک است و چون دشمن این را می داند به دنبال جنگ روانی، فرافکنی و ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است.

وی با بیان اینکه این شرایط سخت را با رهبری رهبر معظم انقلاب پشت سر می گذاریم، افزود: دولت و مجلس نگاه ویژه ای به مطالبات فرهنگیان دارند لذا از فرهنگیان می خواهیم مطالبات خود را به درستی و به دور از بیان مطالبات خود بیان کنند. تنش.”

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این گردهمایی اظهار داشت: نقش معلم به لحاظ جایگاه و جایگاه در جامعه باید مورد توجه و شناسایی قرار گیرد و جامعه فرهنگی برای خود ارزش قائل شود.

بیشتر بخوانید  دمنوش آرامش بخشی که حسابی ریلکست می‌کنه و استرس رو ازت دور می‌کنه! | طرز تهیه دمنوش آرامش بخش بهتر از هر دارو +ویدئو

محمدجواد رضوی افزود: اگرچه به زحمات مسئولان احترام می گذاریم، اما همیشه این ایراد داشته ایم که نگاه به آموزش و پرورش نگاه درست و دقیقی نیست.

وی ادامه داد: با جمعی از معلمان خدمت وزیر آموزش و پرورش به دولت قبل رسیدیم که در سال 92 سهم بودجه آموزش و پرورش 15 درصد بود که به 10 درصد کاهش یافت.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه نگاه به آموزش و پرورش سطحی است، گفت: انتظار داریم نگاه به آموزش و پرورش نگاه عمیق باشد. فرهنگیان انتظار دارند که برای آموزش و پرورش با مشکل نقدینگی مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه نگاه به زندگی معلم باید نگاهی صحیح و منطقی باشد، افزود: این موضوع مورد توجه جدی مقام معظم رهبری است و انجام رتبه بندی معلمان و هماهنگی حقوق فرهنگیان با سایر دستگاه ها از الزامات است. ” فرهنگیان».

رضوی تصریح کرد: فرهنگیان باید مطالبات خود را به صورت صحیح و قانونی پیگیری کنند. در اختیار آنها نیست که با فریاد خواسته هایشان را بپذیرند.

نشست انجمن فرهنگی انقلاب با حضور جمعی از معلمان خوزستانی به مناسبت هفته معلم در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد.

افزایش حقوق فرهنگیان در پایان دولت قبل بر اساس طرح رتبه بندی مصوب شد که هنوز اجرایی نشده است.

14 اردیبهشت روز معلم نامگذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید