مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اجرای طرح ارتقا security امنیت اجتماعی در زنجان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ایرج هانیپور امروز گفتو وی در گفتگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مأموران انتظامی طی 72 ساعت گذشته گشت زنی هدفمند و اقدامات پیشگیرانه و اطلاعاتی انجام داده اند ، 12 نفر سارق شامل سارقان خودرو ، مزارع و باغات ، محتویات خودرو ، سیم و کابل ، معابر و 10 خرده فروش مواد این مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: در این راستا 13 فقره اموال مسروقه از جمله خودرو ، محتویات و قطعات خودرو ، سیم و كابل ، مزارع و 37 گرم انواع مواد مخدر کشف و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند. پس از تشکیل پرونده “

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از کشف 220 راس دام قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ضمن رصد خودروهای عبوری در محورهای زنجان – قزوین و زنجان – تبریز ، به دو دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شد. اقدامات احتیاطی لازم آنها آنها را متوقف کردند.

وی افزود: با متوقف كردن وسایل نقلیه ، در بازرسی مشخص شد كه این وسایل نقلیه حامل 220 گوسفند و بز فاقد پروانه دامپزشكی هستند و ارزش واقعی این حیوانات با توجه به نیاز متخصصان بیش از 4 میلیارد ریال برآورد می شود.

هانی پور ، هدف دستگیری دو نفر است قاچاقچی وی در این ارتباط خاطرنشان کرد: در این رابطه دادخواست تشکیل شده و وسایل نقلیه توقیف شده به همراه حیوانات پیدا شده به مقامات قضایی تحویل داده شده است.

جانشین رئیس پلیس استان زنجان گفت: مبارزه با قاچاق و برخورد قاطع با قاچاقچیان از اولویت های پلیس زنجان است. وی با تأکید بر رعایت اخطارها و آموزش پلیس توسط شهروندان برای محافظت از اموال شخصی خود ، افزود: 110 مرکز پلیس فوریت آماده دریافت گزارش های مردمی در هر زمان از شبانه روز است.

بیشتر بخوانید  پروژه "ماه آنلاین و جدید 2" شروع می شود / جزئیات یک رویداد موسیقی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

آخر پیام / 73005 / ق


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *