اجرای طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق در فارس



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، یدالله حقیقی گفت: با پیش بینی های هواشناسی مبنی بر گرم شدن جدی هوا، برنامه ریزی برای تشویق مدیریت در بخش های صنعتی و کشاورزی آغاز شده است.

وی افزود: انتظار می رود اقتصاد استان با استقبال از طرح های مدیریت مصرف و کاهش مصرف برق در اوج مصرف تابستان و روزهای پیش رو کمک کند تا با کمترین تنش و خاموشی از این ایام عبور کنیم. “

مدیرعامل صنعت برق منطقه ای فارس ادامه داد: برای این منظور و با توجه به برنامه های مدیریت مصرف برق در صنعت برق و با هماهنگی وزارت صمت، صنایع بزرگ برنامه های تابستانی و تعمیرات سالیانه خود را به صورت دوره ای با تفاهم نامه انجام می دهند. شرکت برق .، آن را انجام می دهند.

حقیقی گفت: این تمهیدات در استان فارس و جنوب کشور نیز انجام شد و امیدواریم با مدیریت مصرف برق مشترکان خانگی و صنعتی را تامین کنیم و تابستان امسال را بدون قطعی برق پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس نیاز صنعت برق و میزان مصرف برق در شبکه، قراردادهایی که زودتر منعقد می شود، در ساعات خاصی اقتصاد مصرف برق را محدود می کند تا شبکه و محصولات صنعتی و تولید دچار اختلال نشود. ” کاهش دهد. در ازای این همکاری، صنایع جوایزی از صنعت برق دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  واکنش آمریکا به اظهارات امیرعبداللهیان درباره پهپادها

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس گفت: این جوایز به قبوض برق مشترکان اعمال می شود.


دیدگاهتان را بنویسید