مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اجرای صحیح دستور معروف باعث کاهش جرم می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سردار سلمان امیری روز پنجشنبه در دیدار دبیر دفتر ترویج فضیلت و نهی از منکر در استان همدان گفت: “

وی افزود: البته پلیس استان همدان با تمام وجود و مطابق با قانون برای حمایت از امر به معروف و نهی از منکر همراه با گروه های جهادی و الزام در مناطق تخصصی ، امر به معروف و نهی از منکر. “

فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه همه مردم باید برای احیای وظیفه افراد مشهور تلاش کنند ، افزود: آموزش و توانمندسازی پرسنل پلیس استان به ویژه کلانتری ها و ایستگاه های بازرسی در مورد چگونگی حمایت قانونی از فرماندهان در دستور کار است. “

سردار امیری ادامه داد: همچنین ، با برگزاری جلسات منظم ماهانه و فصلی با مسئولان ستاد پیوستن به امر به معروف و نهی از منکر ، بررسی شد که چگونه می توان وظایف را برای تعامل ، تعامل و کمک به دیگران به طور هدفمند انجام داد. توانایی ها به ترتیب. “باید تلاش شود تا این فریضه الهی احیا شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان همدان نیز با تقدیر از تلاش پلیس برای مقابله با جرم و ناهنجاری ها اظهار داشت: فرماندهان فضیلت و انتظارات انتظار حمایت قانونی از پلیس و دادگستری را دارند.

حجالاسلام یاسر مظاهری افزود: هر چقدر تلاش شود تا این وظیفه مشروع احیا شود ، ماموریت های پلیس کاهش می یابد ، بنابراین تعامل و همکاری روزافزون بین این دو گروه باعث تقویت جبهه انقلاب در برابر حملات فرهنگی دشمنان می شود.

بیشتر بخوانید  درباره زیرساخت وب سایت بیشتر بدانید

میثم صابریون ، معاون امور اجتماعی و الزامات کارمندان در امر ارتقا و نهی از منکر در استان همدان نیز گفت: ما امنیت اخلاقی و روانی جامعه هستیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *