اجرای سیستم توزین هوشمند در محورهای مازندران



طبق گزارش ها خبرآنلاین از مازندران؛ عباسعلی نجفی گفت: یکی از دلایل اصلی تخریب جاده ها ، بار بیش از حد وسایل نقلیه سنگین است و کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگین که دارای بار غیرقانونی هستند برای نگهداری راه ها و کاهش هزینه های نگهداری بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی سیستم توزین در حال حرکت کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف است ، افزود: این مزایایی از جمله جلوگیری از اتلاف وقت ، صرفه جویی در مصرف سوخت و از بین بردن بارهای کاری ، قدرت و استفاده از سنسورهای نصب دارد. “در راه او وسایل نقلیه جنایی را با تناژ بیش از حد پیدا کرد و به طور هوشمند پلیس را مطلع کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی در مقیاس های ثابت پلیس ، وسیله نقلیه جنایی به طور دقیق توزین و مقررات اعمال می شود.
نجفی شناسایی تخلفات سریع در خودروهای سنگین ، شناسایی وسایل نقلیه تخلیه نشده ، مجوزهای حمل بار و ایجاد بانک اطلاعاتی آماری جامع برای حمل و نقل بار در مازندران را برای برنامه ریزی و مدیریت از دیگر مزایای این سیستم می داند.
وی تأکید کرد: این سیستم با تهیه آمار دقیق ترافیک برای همه وسایل نقلیه عبوری بر اساس طبقه بندی وسایل نقلیه و نشان دادن اطلاعات در زمان واقعی در مورد وسایل نقلیه عبوری ، در راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی کمک می کند.
نجفی بیان کرد: سیستم نرم افزاری توزین به گونه ای طراحی شده است که امکان دریافت اطلاعات از پردازنده و همچنین شناسایی و خواندن پلاک های ثبت شده وسایل نقلیه عبوری وجود دارد و اطلاعات ابتدا از طریق اتصال بی سیم و به موازات آن با سیستم جامع ITS ارسال می شود و کلیه م institutionsسسات مسئول به تخلفات ثبت شده دسترسی پیدا می کنند و نسبت به آن اقدام می کنند

بیشتر بخوانید  چرا باید در لحن گفتار و استفاده از زیور آلات پاکدامن باشیم؟ - اخبار دین ، ​​قرآن و اندیشه - اخبار فرهنگی تسنیم

46

دیدگاهتان را بنویسید