اجرای بیش از 400 کیلومتر از مناطق سبز در کوم


به گزارش خبرگزاری فارس از کوم ، سید امیر سامه که امروز در مراسم افتتاح ، بهره برداری و راه اندازی عملیات اجرایی و عمرانی 4 پروژه تفریحی و فضای سبز شهرداری قم سخنرانی کرد ، با اشاره به برخی ویژگی های عملیاتی کشف شده و ناکافی پروژه ها علاوه بر این ، تلاش های شهرداری کوم برای گسترش فضای سبز در شهر اظهار داشت: توسعه متوازن شهری یکی از استراتژی ها و اهداف عالیه شهرداری کوم است که در زمینه مناطق سبز نیز دنبال می شود.

وی از افزایش سرانه فضای سبز كوم به بیش از 20 متر مربع ابراز خرسندی كرد ، که وی واقعه ای شاد را قرائت کرد و توضیح داد: هم اکنون بیش از 25 میلیون متر مربع فضای سبز در کوم وجود دارد.

معاون شهردار كوم همچنین به نیاز این شهر به سایه توجه كرد و اظهار داشت: كوم به عنوان یك شهر گرمسیری نیاز مبرم به فضای سبز دارد تا شهروندان كوم بتوانند در سایه درختان آسایش بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز به بهبود و ارتقا quality کیفیت زندگی نیز کمک می کند ، تأکید کرد: در حال حاضر بیش از 400 کیلومتر فضای سبز طولی در کوم دیده می شود.

سامه با تشکر از توجه ویژه شهردار و شورای شهر کوم به توسعه مناطق سبز اظهار داشت: باید اذعان کرد که این اقوام حامیان پروژه های توسعه سبز هستند و تمام تلاش خود را برای اجرای بودجه در این منطقه انجام داده اند . “

سپس معاون شهردار كوم به تهیه منطقه قابل توجهی از فضای شهری برای نفوذ آبهای سطحی و تنفس خاك اشاره كرد و گفت: جلوگیری از بحرانهای حرارتی و كنترل صدای مزاحم ، قسمت دیگری از مزایای افزایش سرانه فضای سبز از چهارشنبه اطراف این شهر کوم است.

بیشتر بخوانید  مجسمه تاروپود از شاهکارهای ادبی

وی همچنین گزارشی از ایمنی پارک ها ارائه داد و گفت: اجرای 144 پروژه خشکی و 248 پروژه روشنایی در پارک های شهر کوم بخشی از اقدامات انجام شده در این زمینه است.

در پایان ، سامه ابراز امیدواری کرد که ادامه گسترش و توسعه مناطق تفریحی و مناطق سبز در شهر مقدس کوم باعث بهبود کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آسایش و آرامش بیشتر برای زائران شود.

انتهای پیام / 2258


دیدگاهتان را بنویسید