اجرای برنامه ویژه دهه امام و استانی با اولویت پروتکل های بهداشتی در یزد


به گزارش نمایندگی فارس در یزد ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی امشب در یک نشست خبری آنلاین با اعلام برنامه های استان امامت و دارالعباده اظهار داشت: تمام برنامه های فرهنگی مطابق با مفاد رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در استان.

وی اجرای ویژه برنامه های مجازی را از ویژگی های برنامه های امسال دانست و افزود: برگزاری ویژه برنامه دعای عرفه در صحن امامزادگان و فضای باز مساجد از مهمترین رویدادهای فرهنگی و مذهبی این دهه است. امام و استان.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه به تشریح موضوع البیت به عنوان دیگر ویژه برنامه این دهه در استان یزد پرداخت و اظهار داشت: طبق افسانه ها روز غدیر محدود به یک روز و روزهای هجدهم ، نوزدهم و بیستم ذی الحجه نیست. از روزهای مهم هستند

حجت الاسلام نجیمی گفت: طبق برنامه و با توجه به جلسات هماهنگی که با مسئولیت هیئت های مذهبی برگزار شد ، باید اقدامات لازم انجام شود.

وی روز وعده غذایی غدیر خم را یکی دیگر از موارد دستور کار دانست و گفت: ترویج فرهنگ غذایی غدیر یکی از اقدامات مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد. صنایع جور دیگری قرار بگیرید.

نجیمی در خصوص برگزاری مراسم عزاداری حسینی نیز اظهار داشت: برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال با رعایت کلیه روشهای بهداشتی در دستور کار هیئت های مذهبی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: طبق آخرین مصوبه ستاد تاجگذاری ، برگزاری مراسم عزاداری در محرم مانند دستورالعمل سال گذشته است و هیئت های مذهبی می توانند مراسم خود را در فضاهای باز ، استادیوم ها ، امامزاده ها ، مدارس برگزار کنند. و مکان های مناسب

بیشتر بخوانید  آیت الله باریک بین مردم قزوین را در مسیر انقلاب اسلامی هدایت کرد

انتهای پیام (ها)


دیدگاهتان را بنویسید