اجرای برنامه های غدیر با تمرکز بر استفاده از متن های نهج البلاغه


احمدرضا گلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد ، با اشاره به برنامه ویژه ای اظهار داشت: برای پیروی از دستورالعمل های اصلی ، سازمان تبلیغات اسلامی وی برنامه های مختلفی را برای عید غدیر در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان با اکولوژی این برنامه ها شاهد اجرای اقدامات مختلف برای گرامیداشت عید غدیر از مجموعه تبلیغات اسلامی خواهیم بود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه محور برنامه های امسال عید غدیر استفاده از متن های نهج البلاغه و خطبه های وی است گفت:

غلامی اظهار داشت: متأسفانه عموم مردم با نهج البلاغه آشنایی ندارند و به همین دلیل راه طولانی در پیش داریم بنابراین لازم است توجه ویژه ای به این کتاب ارزشمند داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیشتر برنامه های منتهی به دهه بایرام گدیر در فضای مجازی در حال اجرا است ، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده ، همه امامان باید دوشنبه شب را به تلاوت نهج البلاغه و همچنین خطبه های مختلف این کتاب ارزشمند روحانیون اختصاص دهند. ” در قالب این مسابقه در فضای مجازی به مردم ارائه می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری جشن گدیر ، کاروان اتومبیل ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و تجلیل از سادات را از دیگر برنامه های پیش بینی شده دهه غدیر عنوان کرد.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  مردم خوزستان تا پاسی از شب به جشن خیابانی پرداختند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید